Fred Weasley<3
Forum > Harry Potter > Fred Weasley<3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emma Longbottom
Elev |
Åå, jag kunde bara inte fatta att Hedwig dog! Det gick bara inte. Hon har liksom, vet inte hur jag ska förklara, men det var ju Harrys bästa kompis, hans ända vän sen han var 11 år.
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 22 dec, 2011 08:04 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen