Hur gammal var du när du såg Harry ...
Forum > Harry Potter > Hur gammal var du när du såg Harry ...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Extremt liten, fick se den dubbade för jag kunde inte läsa... Och jag lärde mig läsa tidigt. owo
Vi har den på vhs! 8D 28 jun, 2011 21:33 |
|
Borttagen
|
6 elr 7, fast jag fattade inget, helt plötsligt stod bara en snubbe med turban där (Quirell), jag kommer ihåg det så väl!
28 jun, 2011 21:35 |
|
felix felicis
Elev |
29 jun, 2011 19:53 |
|
ikka
Elev |
29 jun, 2011 22:30 |
|
Voldie98
Elev |
29 jun, 2011 22:56 |
|
Samsara
Elev |
Jag tror jag var 6. Eller möjligtvis 7.
29 jun, 2011 23:00 |
|
Borttagen
|
Jag var 4 år
1 jul, 2011 18:20 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Jag minns inte... 8?
Hola, Mishamigos! 2 jul, 2011 19:09 |
|
Lilla ugglan piggelin
Elev |
10 men jag hade typ sätt alla andra!
“I’m on a roller coaster that only goes up, my friend.” - Augustus Waters (The fault in our stars) 2 jul, 2011 19:52 |
|
Borttagen
|
Jag tror att jag var i sjuårsåldern och såg den hos en kompis
2 jul, 2011 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen