Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Georges känslor (sv)

Forum > Fanfiction > Georges känslor (sv)

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
djurgalen_99
Elev

Avatar


slut!

E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM??

30 jun, 2011 19:28

pampea
Elev

Avatar


Skrivet av si_tonks:
Skrivet av Borttagen:
Man kan typ ladda ner microsoft eller något då får man powerpoint också, och de är ju kul! Fast jag tror de kostar pengar.


vad dåligt!


Jag gillar word, och det kostar pengar men det är värt det=/
Jag harar skriv-program i almenhet, men word är rät ok.

Bra historia!

Man ska inte skriva två utropstäcken, det ska vara ett, tre, fem eller mer en man orkar räkna(om man är lat, hehe)

1 jul, 2011 15:21

Borttagen

Avatar


mer

13 okt, 2013 08:40

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Fanfiction > Georges känslor (sv)

Du får inte svara på den här tråden.