Morgonar?
Forum > Harry Potter > Morgonar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily123
Elev |
Skrivet av Lee M A: hahaha när jag vaknar på morgonen så brukar jag oftast vara på riktigt dåligt humör när jag sovit dålig, speciellt när någon väcker mig tidigt,.. t ex hur många här brukar INTE vara sur på väckarklockan och vilja kasta iväg den?! Haha xP *peter kommer in till Voldys sovrum* "good morning sunshine! Time to wake u-up! " "uuuggh... Go awaaay...!!! AVADA KADAVRA!! Pigfarts, pigfarts here I come! Pigfarts, Pigfarts yum yum yum! :D <3 13 jun, 2011 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lily123: Det skulle va roligt.Haha xP *peter kommer in till Voldys sovrum* "good morning sunshine! Time to wake u-up! " "uuuggh... Go awaaay...!!! AVADA KADAVRA!! 13 jun, 2011 22:20 |
|
Borttagen
|
Haha, det har jag aldrig tänkt på, men det är ju sant!
Asså, de måste ju äta frukost, frukosten är ju faktiskt en av dagens viktigaste måltider, haha. ![]() 13 jun, 2011 22:22 |
|
Lily123
Elev |
Haha så sant så sant xD
Pigfarts, pigfarts here I come! Pigfarts, Pigfarts yum yum yum! :D <3 13 jun, 2011 22:25 |
|
Racelly
Elev |
Skrivet av Lily123: haha, klockrent! xD "oh wait, this one is... charcoal black! Skrivet av Borttagen: Haha, tänk er Snape då; "Should I take the black, black or black cloak today..? Hmm.." "yea i think i'll have the black one.. or wait..! i didn't see this one! it's black!!! " You don't have to call me sir, professor 13 jun, 2011 23:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hahaha fast just Bella gör väl sig knappt iordning? Hon har alltid ett jäkla burr-rufs till hår och gårdagens smink som hon snabbt piffar till med lite magi.
Draco däremot. Hans bittra min när han i omyndig ålder skall kleta i vax och fixa till sin frisyr varje morgon. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 jun, 2011 00:43 |
|
Lee M A
Elev |
Är det bara jag som tycker att Snape har ovanligt lockigt och rufsigt hår i 7:an (filmen) än vad han brukar ha?..
"You're joking, Perce! You actually are joking.... I don’t think I’ve heard you joke since you were.. –" - Fred's last words! 14 jun, 2011 01:07 |
|
Abrakadabra
Elev |
Har ni sett Dracos fötter!!!
I harry potter och halvblodsprinsen (filmen) när han sätter sig upp i sjukhussängen ser man hans fötter!!!! GUD VILKA PLATTA FOSSINGAR!!!
14 jun, 2011 09:10 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Abrakadabra: Har ni sett Dracos fötter!!! I harry potter och halvblodsprinsen (filmen) när han sätter sig upp i sjukhussängen ser man hans fötter!!!! GUD VILKA PLATTA FOSSINGAR!!! Hade du trott att hans fötter var stora och runda? ;D ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 jun, 2011 09:16 |
|
Abrakadabra
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Abrakadabra: Har ni sett Dracos fötter!!! I harry potter och halvblodsprinsen (filmen) när han sätter sig upp i sjukhussängen ser man hans fötter!!!! GUD VILKA PLATTA FOSSINGAR!!! Hade du trott att hans fötter var stora och runda? ;D NÄÄÄ!!! Men man brukar ha en sån här liksom rundning eller nåt...han hade ingen!
14 jun, 2011 09:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen