Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

varför vill ni inte

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > varför vill ni inte

1 2 3 ... 6 7 8 ... 14 15 16
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag tycker att man kan försöka då båda vill rolla tjej eller kille.


Och dessutom, de som ofta brukar rolla tjej rycker jag borde faktiskt ta och rolla kille för en gångs skull också

16 feb, 2016 15:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Om det är så, varför vill då ingen rolla homsexuella här?


Man kanske inte känner sig redo för att rolla om det öppet för rollet kan läsas av alla osv och man är som cawywell skrev inte homofob för att man inte vill rolla homosexuella rollspel.

Ursäkta om du inte vill bli taggad.

16 feb, 2016 15:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Om det är så, varför vill då ingen rolla homsexuella här?


Man kanske inte känner sig redo för att rolla om det öppet för rollet kan läsas av alla osv och man är som cawywell skrev inte homofob för att man inte vill rolla homosexuella rollspel.

Ursäkta om du inte vill bli taggad.
Gör inget

16 feb, 2016 16:01

Borttagen

Avatar


Man an faktiskt rolla i mess.

Och kan man inte det så kan man faktiskt acceptra att rolla det kön man inte brukar rolla.

16 feb, 2016 16:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag tycker att man kan försöka då båda vill rolla tjej eller kille.


Och dessutom, de som ofta brukar rolla tjej rycker jag borde faktiskt ta och rolla kille för en gångs skull också


Ja tycker jag med att man bör försöka rolla båda man blir mycket mer öppen med karaktärer om man kan rolla båda och karaktärer blir vad man gör dom till finns inga regler på hur killar och tjejer ska vara eller andra kön heller för den delen finns absolut inga regler.

16 feb, 2016 16:03

Borttagen

Avatar


Let me break it down for you.

De flesta bryr sig inte ett skit om vilket kön karaktären har.

Man kanske inte vill - men det är inte samma sak som att vägra. Och om någon vägrat betyder inte det att alla gör det. OK?

För övrigt gillar jag att spela kille/agender mest.

16 feb, 2016 16:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Let me break it down for you.

De flesta bryr sig inte ett skit om vilket kön karaktären har.

Man kanske inte vill - men det är inte samma sak som att vägra. Och om någon vägrat betyder inte det att alla gör det. OK?

För övrigt gillar jag att spela kille/agender mest.


bra sagt håller med. och för mig är det 50 50 om vad jag gillar att rollspela som när det kommer till kön. Tex onda då har jag lyckas bättre på att vara onda kvinnor och sedan när det gäller vanliga skolelever lyckas jag bättre med kill karaktärerna.

16 feb, 2016 16:08

Borttagen

Avatar


Alla som jag rollar med bryr sig tyvärr visst om vilket kön sin karakär har.
Och jag vill rolla tjej just nu.

16 feb, 2016 16:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alla som jag rollar med bryr sig tyvärr visst om vilket kön sin karakär har.
Och jag vill rolla tjej just nu.


det beror på vem man rollar med om den bryr sig om könet eller inte.

16 feb, 2016 16:11

Missy The Timelady
Elev

Avatar


Jag är en tjej som har ett roll där jag rollar kille. Jag vet att det finns en heldel som kan rolla kille och vill. jag skulle gärna vilja rolla med dig men vill inte köra kärlek.
Så man får fråga runt lite

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F66079175666c5dde8345252e4f186688%2Ftumblr_inline_oqc0vwW2Iy1tgjmtw_540.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F833fd885fe87bcf88bbc200cf6db86bf%2Ftumblr_ncyyomnmQ31tlc6pbo2_500.gif

16 feb, 2016 16:11

1 2 3 ... 6 7 8 ... 14 15 16

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > varför vill ni inte

Du får inte svara på den här tråden.