Huset anubis (mysterier kärlek och vänskap)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Huset anubis (mysterier kärlek och vänskap)
|
Borttagen
|
" Nu slutar vi " sa läraren. Max log och städade och försvann ut ur rummet snabbt.
25 feb, 2016 18:30
|
|
Borttagen
|
Rachel packade ihop sina saker och lämnade klassrummet. Hon väntade på noelle och Noel utanför klassrummet.
25 feb, 2016 18:48
|
|
Borttagen
|
Noelle och Noel kom snart ut ur klassrummet de båda gäspaade
" Nu har vi musik tydligen " sa Noelle
" Ja hejdå då " sa Noel
" Du skolkar inte en enda musik lektion till " sa Noelle och tog tag bak i nacken på sin brors tröja. Noel suckade
25 feb, 2016 18:51
|
|
Borttagen
|
" jag älskar musik" sa Rachel och log till. Hon spelade gitarr på fritiden så det var hennes favorit instrument.
25 feb, 2016 19:07
|
|
Borttagen
|
" Noel hatar det så fort det kommer till att sjunga vi håller just nu på att skriva egna låtar och det vägrar lilla Noel här att göra " sa Noelle
" Jag är inte liten " sa Noel
" Jo det är du " sa Noelle.
25 feb, 2016 19:12
|
|
Borttagen
|
" Men att skriva låter är ju jätteroligt ju" sa Rachel och log till.
25 feb, 2016 20:02
|
|
Borttagen
|
" Jag skriver men sjunger vägrar jag göra " sa Noel direkt och såg på tjejerna.
" Okej men du kommer med på lektionen " sa Noelle
" jaja " sa Noel.
25 feb, 2016 20:06
|
|
Borttagen
|
Rachel gick mot klassrummet och väntade sen in dom.
" Arbetar ni i par eller skriver man ensam?" frågade hon.
25 feb, 2016 20:07
|
|
Borttagen
|
" Man skriver i par " sa Noelle och log lite
" Du kanske får jobba med Max han har inte någon partner att jobba med " sa Noel
25 feb, 2016 20:10
|
|
Borttagen
|
Rachel nickade bara och hoppades för Max skulle att han inte var en sån som inte gjorde något då hon gjorde allt för att behålla sitt A i musik.
25 feb, 2016 20:12
|
Du får inte svara på den här tråden.