Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Huset anubis (mysterier kärlek och vänskap)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Huset anubis (mysterier kärlek och vänskap)

1 2 3 ... 6 7 8 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Nu slutar vi " sa läraren. Max log och städade och försvann ut ur rummet snabbt.

25 feb, 2016 18:30

Borttagen

Avatar


Rachel packade ihop sina saker och lämnade klassrummet. Hon väntade på noelle och Noel utanför klassrummet.

25 feb, 2016 18:48

Borttagen

Avatar


Noelle och Noel kom snart ut ur klassrummet de båda gäspaade
" Nu har vi musik tydligen " sa Noelle
" Ja hejdå då " sa Noel
" Du skolkar inte en enda musik lektion till " sa Noelle och tog tag bak i nacken på sin brors tröja. Noel suckade

25 feb, 2016 18:51

Borttagen

Avatar


" jag älskar musik" sa Rachel och log till. Hon spelade gitarr på fritiden så det var hennes favorit instrument.

25 feb, 2016 19:07

Borttagen

Avatar


" Noel hatar det så fort det kommer till att sjunga vi håller just nu på att skriva egna låtar och det vägrar lilla Noel här att göra " sa Noelle
" Jag är inte liten " sa Noel
" Jo det är du " sa Noelle.

25 feb, 2016 19:12

Borttagen

Avatar


" Men att skriva låter är ju jätteroligt ju" sa Rachel och log till.

25 feb, 2016 20:02

Borttagen

Avatar


" Jag skriver men sjunger vägrar jag göra " sa Noel direkt och såg på tjejerna.
" Okej men du kommer med på lektionen " sa Noelle
" jaja " sa Noel.

25 feb, 2016 20:06

Borttagen

Avatar


Rachel gick mot klassrummet och väntade sen in dom.
" Arbetar ni i par eller skriver man ensam?" frågade hon.

25 feb, 2016 20:07

Borttagen

Avatar


" Man skriver i par " sa Noelle och log lite
" Du kanske får jobba med Max han har inte någon partner att jobba med " sa Noel

25 feb, 2016 20:10

Borttagen

Avatar


Rachel nickade bara och hoppades för Max skulle att han inte var en sån som inte gjorde något då hon gjorde allt för att behålla sitt A i musik.

25 feb, 2016 20:12

1 2 3 ... 6 7 8 ... 10 11 12

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Huset anubis (mysterier kärlek och vänskap)

Du får inte svara på den här tråden.