The path of a Ninja
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The path of a Ninja
|
Borttagen
|
Makoto skakade på huvudet.
"Det är en Geki genkai som betyder att bara en viss klan kan använda den jutsun" sa Makoto
6 dec, 2015 18:13
|
|
Borttagen
|
" Just ja så vart det ju läste det i någon bok " sa Hatsu som inte hade så bra minne när det gällde komma ihåg vad han hade läst. Han såg ner i skissblocket igen och skissade han ritade en varelse han hade sett i sin dröm.
6 dec, 2015 18:16
|
|
Borttagen
|
Makoto suckade.
"vi syns i morgon iallafall" sa Makoto och började att gå hemåt.
6 dec, 2015 18:17
|
|
Borttagen
|
" Ja det gör vi " sa Gin och reste sig även hon började gå hemåt hon gäspade hon behövde gå och lägga sig tidigt kände hon.
6 dec, 2015 18:18
|
|
Borttagen
|
Naoki som var Gin's yngre bror försökte laga middag helt själv.Han är 7 år och hans mamma hade förbjudit honom att laga mat utan någon vuxen.
"sånt här är ju inte svårt" sa Naoki och log.
6 dec, 2015 18:30
|
|
Borttagen
|
Gin kom hem och gick direkt in på rummet och tog en huvudverkstablett innan hon la sig på sängen och höll på att somna.
6 dec, 2015 18:32
|
|
Borttagen
|
"Gin du har ju inte ätit middag än...jag försöker laga något till oss" ropade Naoki till Gin
6 dec, 2015 18:35
|
|
Borttagen
|
Gin reste sig upp från sängen hon gick till köket
" Hoppas du var försiktig " sa Gin som inte ville att hennes bror skulle råka ut för något som tex att han tappar en kastrull med varmt vatten och värmer sig eller något sånt.
6 dec, 2015 18:39
|
|
Borttagen
|
"ja då " sa Naoki och gömde vänster hand bakom ryggen lite grann
6 dec, 2015 18:40
|
|
Borttagen
|
" Naoki varför gömmer du vänster handen ? " frågade Gin allvarligt och såg på sin bror.
6 dec, 2015 18:42
|
Du får inte svara på den här tråden.