Parle productions
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Parle productions
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ler.
"Det kallas hämnd," säger jag och skvätter mer. 13 dec, 2015 15:11 |
|
Missy The Timelady
Elev |
13 dec, 2015 15:13 |
|
Borttagen
|
"Är du rädd?" Säger jag i ett retsamt tonfall när han vänder sig bort.
13 dec, 2015 15:20 |
|
Missy The Timelady
Elev |
13 dec, 2015 15:23 |
|
Borttagen
|
"Du är VISST rädd," säger jag i ett triumferande tonfall.
13 dec, 2015 15:25 |
|
Missy The Timelady
Elev |
13 dec, 2015 15:26 |
|
Borttagen
|
Jag ler bara och går mot teven.
13 dec, 2015 15:26 |
|
Missy The Timelady
Elev |
13 dec, 2015 15:30 |
|
Borttagen
|
"Okej!" Svarar jag ivrig att börja spela spelet.
13 dec, 2015 15:31 |
|
Missy The Timelady
Elev |
13 dec, 2015 15:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen