Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat mellan Ripadal och ellisen05

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05

1 2 3 ... 6 7 8 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Snape sänkte huvudet och ställde den tomma flaskan på bänken och suckade.

14 okt, 2015 18:05

ellisen05
Elev

Avatar


Han hade druckit något. jag antecknade förfullt. Jag gick mot hans kontor.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

14 okt, 2015 18:07

Borttagen

Avatar


Snape reste sig upp och suckade, han gick ut från rummet och såg henne och sa.
- Och var är du på väg då om jag får fråga?

14 okt, 2015 18:09

ellisen05
Elev

Avatar


" Det här är ju ett sånt intressant ställe, så djupt, så jag tänkte undersöka det lite mer..." ljög jag.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

14 okt, 2015 18:12

Borttagen

Avatar


Snape suckade och såg hennes lögn igen och sa.
- Ljug inte för mig.
Du var på väg till mitt kontor för att snoka.
Och det är mot reglerna gå till din lektion i stället.

14 okt, 2015 18:14

ellisen05
Elev

Avatar


" Jag har håltimme." sa jag oberrört.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

14 okt, 2015 18:15

Borttagen

Avatar


Snape tittade på henne och sa.
- Visst ja.
Men det ger dig ingen rätt att snoka i andras saker.
Gå nu.

han pekade med sin trollstav mot trappen som ledde upp från fängelsehålorna.

14 okt, 2015 18:19

ellisen05
Elev

Avatar


" Men att vara här är okej." sa jag och satte mig mot en bänk. Av någon anledning ville jag vara nära Snape.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

14 okt, 2015 18:21

Borttagen

Avatar


Snape tittade på honom och sa.
- Gå till ditt elevhem då, det är här nere i fängelsehålorna.

han gick iväg och in på sitt kontor och stängde efter sig.

14 okt, 2015 18:23

ellisen05
Elev

Avatar


Jag satt kvar. Vad var det han döljde?

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

14 okt, 2015 18:25

1 2 3 ... 6 7 8 ... 54 55 56

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05

Du får inte svara på den här tråden.