PRS mellan Ripadal och Primrose Granger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Ripadal och Primrose Granger
|
Borttagen
|
"Förlåt, förlåt, förlåt", sa jag till mamma och slängde i mig "maten" som stod på bordet. Jag skyndade mig tillbaks till skogen.
9 okt, 2015 21:16
|
|
Borttagen
|
Tandlöse låg i skogen och gnydde svagt, de stora drakarna hade ricvit upp sår på honom och han försökte ta sig upp på benen men han föll tillbaka igen.
9 okt, 2015 21:20
|
|
Borttagen
|
När jag kom in i skogen såg jag tandlöse. Han låg på marken med sår. Jag rusade fram till honom föll på knä.
"Tandlöse", viskade jag.
9 okt, 2015 21:22
|
|
Borttagen
|
Tandlöse hörde henne och tjöt svagt som svar.
Han försökte resa sig igen men det gjorde ont för mycket
9 okt, 2015 21:23
|
|
Borttagen
|
Jag visste inte vad jag skulle göra. Han blödde och han verkade inte kunna resa sig.
9 okt, 2015 21:24
|
|
Borttagen
|
Tandlöse tjöt igen och såg på henne och slickade henne lite på handen.
Såren läkte fort på en drake men de gjorde ont och det visste han
9 okt, 2015 21:28
|
|
Borttagen
|
Jag kände hur tysta tårar föll ner för mina kinder. Jag lät dom falla och hejdade dom inte.
9 okt, 2015 21:31
|
|
Borttagen
|
Tandlöse såg hennes tårar och buffade lite på henne med huvudet som ett **okej, jag kommer bli okej**
9 okt, 2015 21:41
|
|
Borttagen
|
Jag log tyst mot tandlöse och torkade tårarna ur ögonen.
10 okt, 2015 12:28
|
|
Borttagen
|
Tandlöse såg på henne försiktigt och höjde huvudet och såg på henne och ruskade försiktigt på sig lite
10 okt, 2015 12:47
|
Du får inte svara på den här tråden.