Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
(Nice!!)
"Kul!" Sa jag fast jag inte hade någon aning om vad det var. nej! Nu måste jag svara!! Vad gillar jag?.... Böcker! "Jag gillar böcker så jag gör inte så mycket sånt" sa jag medans jag försökte att hålla min osäkerhet från min röst.
28 sep, 2015 18:51 |
|
Borttagen
|
"OK" säger jag men har 0 koll "Jag läser också mycket, nu läser jag en hästbok" utbrast jag, fast jag läser Hogwarts historia.
28 sep, 2015 18:54 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Är den bra?" Frågar jag medans jag försöker tänka på vilken sorts böcker jag gillar, jag hade faktiskt läst några mugglar böker men det hade bara varit för att irritera mina föräldrar.
28 sep, 2015 19:09 |
|
Borttagen
|
"Ehh ganska" så jag och hoppades på att det inte lät konstigt.
"Vilka sorts böcker läser du då?" frågade jag. (När ska Hogwarts börja?) 28 sep, 2015 19:17 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Hmm svårt val" sa jag och hoppades att det lät vanligt "jag tror faktiskt att jag gillar fantasy böcker mest" sa jag fundersamt.
(Jag tänker mig att det kanske är en vecka kvar i rpn så vi kanske rollar klart den här dagen sen så kan man hoppa till typ tåget)
28 sep, 2015 19:31 |
|
Borttagen
|
"Jaha, ska vi göra något, vad brukar du göra med dina vänner?" frågar jag osäkert.
(OK) 28 sep, 2015 19:39 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Ja gärna" sa jag innan jag tänkte på hennes andra fråga. Vad skulle jag säga? Jag kunde ju inte bara säga, jo vi brukar öva på formler, eller om det är bra väder spela quidditch. Efter en stund så svarade jag "öh vi brukar oftast vara nere på stan och bara hänga".
(Sorry fick skriva om det tusentaks gånger för att den aldrig skickade det)
28 sep, 2015 19:53 |
|
Borttagen
|
"Ska vi...?" började jag.
28 sep, 2015 19:55 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Vad?" Frågade jag nyfiket. "Vi kan göra vad du vill för att hänga på stan har vi ju redan gjort" svarade jag för att få bort uppmärksamheten från mig.
28 sep, 2015 19:58 |
|
Borttagen
|
"Alltså... Har du ett förslag" frågar jag.
28 sep, 2015 20:01 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen