PRS mellan Ivy Lovegood och Ripadal
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Ivy Lovegood och Ripadal
|
Borttagen
|
Jag skymtade det stora tegelhuset, jag ställde cykeln i cykelstället och var tvungen att rusa till klassrummet. Jag kom precis i tid. Det var matte, inte min starka sida!
28 sep, 2015 16:39
|
|
Borttagen
|
Dartz och alla hans styvsyskon gick förbi klassrummet där tjejen som han och Linn räddat igår och gick in i klassrummet bredvid.
28 sep, 2015 16:40
|
|
Borttagen
|
Det ringde äntligen ut, men jag var ändå ganska med provet vi fick göra. Det samlades en klunga av de "populära" som snackade skit som vanligt. Jag gick ut på gården och satte mig på en bänk och åt ett äpple. Jag var en ensamvarg, det hade jag alltid vart, eller iallafall sen de lämnade mig, det var något man lärde sig.
28 sep, 2015 16:47
|
|
Borttagen
|
Dartz och hans systrar hade rast samtidigt som klassen bredvid och Dartz gick och satte sig i skuggan och såg flickan sitta en bit bort men han sänkte huvudet och såg sig senare omkring.
28 sep, 2015 16:49
|
|
Borttagen
|
Jag var uttråkad, jag vill vara nåt mer.
Alltså, inte bara vad jag var, en värdelös unge.
Tänk om jag var någon folk beundrade mig.
28 sep, 2015 16:53
|
|
Borttagen
|
Dartz såg på flickan, hon verkade så ensam, men det såg ut som hon hade satt sig där.
Plötsligt ryckte han till och snubblade och slog i marken då Linn sa hej till honom.
28 sep, 2015 16:55
|
|
Borttagen
|
Jag suckade, men vad var jag bra för? Inget.
Det skulle snart ringa in, gissade jag. Det var nog idrott, en stor fördel för mig. Jag var vigast och snabbast i min årskurs.
28 sep, 2015 17:02
|
|
Borttagen
|
Linn såg tjejen och gick dit och sa med sin lugn röst.
- Hej, hur är det idag?
28 sep, 2015 17:05
|
|
Borttagen
|
"Bra" sa jag förvånat "Du då?"
Jag svarade bara för att verka trevlig.
28 sep, 2015 17:08
|
|
Borttagen
|
Linn log och sa-
- Bra, du verkar då vara lite nere.
Vill du berätta....nej det vill du förstås inte
28 sep, 2015 17:09
|
Du får inte svara på den här tråden.