Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
vikarien kom till köket & såg mot dem.
" okej så vad har ni gjort för något?" frågade Vikarien.
13 sep, 2015 14:57
|
|
Borttagen
|
" Jag gjorde en räkmacka med tillhörande sallad på " sa Rasmus och log lite.
13 sep, 2015 15:07
|
|
Borttagen
|
" som huvud rätt sen blir det kyckling inlindad i bacon med ris & en egen sås" sa Caroline & log.
" som efterätt blir det Chockladmouse med grädde & jordgubbar" sa Stan.
vikarien log.
" allt ser bra ut Kyckligen verkar vara genomstekt & mackan är fin upplägd. Efterätten ser strålande ut så ni kommer få ett A" sa Vikarien.
13 sep, 2015 15:16
|
|
Borttagen
|
Rasmus log a fick han sällan och att han fick det muntrade upp honom.
13 sep, 2015 15:17
|
|
Borttagen
|
" maten ni lagat blir eran lunch idag. Efter ni ätit så får ni städa undan det sista & sen får ni sluta för idag. " sa Vikarien
13 sep, 2015 15:20
|
|
Borttagen
|
Rasmus log lite han var inte så förtjust i att sluta tidigt han måste ju då gå hem tidigare till sin pappa.
13 sep, 2015 15:24
|
|
Borttagen
|
" jag antar att det är bara att äta då" sa Caroline & såg mot killarna
13 sep, 2015 15:30
|
|
Borttagen
|
" Ja det är det nog " sa Rasmus och tog fram porslin åt dom alla 3.
13 sep, 2015 15:31
|
|
Borttagen
|
"Jag kan vara kvar & diska" sa Stan & log.
Caroline såg mot Stan lite osäkert.
"Är det inte bättre om vi alla hjälps åt?" frågade Caroline lite osäkert.
"Nej då jag kan diska själv. Kommer ändå inte bli hämtad förens om två timmar. Så jag har lite att göra om jag diskar" sa Stan.
"Um okej" sa Caroline osäkert.
13 sep, 2015 15:36
|
|
Borttagen
|
" Om du säger det så men hjälper gärna till vill inte komma hem för tidigt " sa Rasmus.
13 sep, 2015 15:38
|
Du får inte svara på den här tråden.