zodiac cirkeln
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> zodiac cirkeln
|
Borttagen
|
" Ja gärna behöver så mycket hjälp med japanskan som möiligt " sa Riven och log. Han fyllde i sin hårfärg på bilden han hade svart hår och fyllde därför i med svart färgpenna.
4 sep, 2015 10:22
|
|
Borttagen
|
" följ mig så visar jag var lektions salen finns" sa Kiba & log
4 sep, 2015 10:29
|
|
Borttagen
|
Riven la ner ritblocket och penfacket i väskan och reste sig.
" Okej " sa Riven han var redo för lektionen.
4 sep, 2015 10:31
|
|
Borttagen
|
kiba vissade väggen till klassrummet.
" här är det" sa Kiba & log.
4 sep, 2015 11:02
|
|
Borttagen
|
" Okej tack " sa Riven och kikade nervöst in i klassrummet. Folk i salen stirrade på honom.
4 sep, 2015 11:37
|
|
Borttagen
|
Kiba skakade på huvudet & gick in.
Kommer du eller?" frågade Kiba lite nyfiket.
4 sep, 2015 11:39
|
|
Borttagen
|
Riven smög in och satte sig tyst vid det runda bordet och tog upp det han behövde för lektionen.
4 sep, 2015 11:49
|
|
Borttagen
|
Kiba log lite.
"Vi är få i den här klassen så det är lugnare här" sa Kiba & tog fram en bok för att läsa lite engelska.
4 sep, 2015 11:51
|
|
Borttagen
|
Riven öppnade sitt japanska lexikon och började skriva upp lite glosor åt sig.
4 sep, 2015 11:56
|
|
Borttagen
|
Kiba gjorde samma sak fast engelska glossor.
Kiba drömde att bli tolk så att han kunde översätta till andra.
4 sep, 2015 11:57
|
Du får inte svara på den här tråden.