Kids are just kids
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kids are just kids
|
Borttagen
|
" Kvar i skolan " sa Fabian och såg ner i marken. Han rättade till Jackan då han frös.
27 aug, 2015 09:04
|
|
Borttagen
|
Anna satte sig ner bredvid Fabian.
"Jag antar att din skoldag varit tuff i dag huh?" frågade Anna nyfiket.
27 aug, 2015 09:05
|
|
Borttagen
|
" Ja min onda sida tog över mig igen mot min vilja " sa Fabian med en suck. Han höll kopia nr 11 inom sig men tack vare det fick den honom att bli arg ibland eller göra elaka saker.
27 aug, 2015 09:09
|
|
Borttagen
|
"Jag förstår. Vi kanske borde gå hem nu innan någon av oss blir sjuka av kylan" sa Anna.
27 aug, 2015 09:12
|
|
Borttagen
|
" Ja gärna och ha varm choklad som lugnade medel " sa Fabian och reste sig och började gå hemåt.
27 aug, 2015 09:22
|
|
Borttagen
|
Anna följde med.
"Du skulle annars dricka te. Det ska vara rätt lugnande & det är varmt" sa Anna & såg mot Fabian.
Anna log lite grann.
27 aug, 2015 09:24
|
|
Borttagen
|
" vad som helst bara det är lugnade " sa Fabian då han kom in i huset han tog av sig jackan och skorna och gick in i köket.
27 aug, 2015 09:50
|
|
Borttagen
|
Anna tog också av sig skorna & jackan.
Hon suckade lite grann.
"Jag undrar om Kusinerna kommer trivas här" sa Anna till sig själv
27 aug, 2015 09:57
|
|
Borttagen
|
Fabian fixade lite te åt sig han satte sig vid köksbordet och drack lite på teet.
27 aug, 2015 10:08
|
|
Borttagen
|
Anna såg mot klockan.
"Hm de bör vara här om två timmar så jag ska nog börja städa mitt rum" sa Anna & sprang upp på sitt rum.
27 aug, 2015 10:11
|
Du får inte svara på den här tråden.