Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kids are just kids

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kids are just kids

1 2 3 ... 6 7 8 ... 69 70 71
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Kvar i skolan " sa Fabian och såg ner i marken. Han rättade till Jackan då han frös.

27 aug, 2015 09:04

Borttagen

Avatar


Anna satte sig ner bredvid Fabian.
"Jag antar att din skoldag varit tuff i dag huh?" frågade Anna nyfiket.

27 aug, 2015 09:05

Borttagen

Avatar


" Ja min onda sida tog över mig igen mot min vilja " sa Fabian med en suck. Han höll kopia nr 11 inom sig men tack vare det fick den honom att bli arg ibland eller göra elaka saker.

27 aug, 2015 09:09

Borttagen

Avatar


"Jag förstår. Vi kanske borde gå hem nu innan någon av oss blir sjuka av kylan" sa Anna.

27 aug, 2015 09:12

Borttagen

Avatar


" Ja gärna och ha varm choklad som lugnade medel " sa Fabian och reste sig och började gå hemåt.

27 aug, 2015 09:22

Borttagen

Avatar


Anna följde med.
"Du skulle annars dricka te. Det ska vara rätt lugnande & det är varmt" sa Anna & såg mot Fabian.
Anna log lite grann.

27 aug, 2015 09:24

Borttagen

Avatar


" vad som helst bara det är lugnade " sa Fabian då han kom in i huset han tog av sig jackan och skorna och gick in i köket.

27 aug, 2015 09:50

Borttagen

Avatar


Anna tog också av sig skorna & jackan.
Hon suckade lite grann.
"Jag undrar om Kusinerna kommer trivas här" sa Anna till sig själv

27 aug, 2015 09:57

Borttagen

Avatar


Fabian fixade lite te åt sig han satte sig vid köksbordet och drack lite på teet.

27 aug, 2015 10:08

Borttagen

Avatar


Anna såg mot klockan.
"Hm de bör vara här om två timmar så jag ska nog börja städa mitt rum" sa Anna & sprang upp på sitt rum.

27 aug, 2015 10:11

1 2 3 ... 6 7 8 ... 69 70 71

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kids are just kids

Du får inte svara på den här tråden.