Öppet Fantasyrollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Fantasyrollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Haha whoopsie x) men jag kommer inte på nåt annat vapen än pilbåge och kniv och dom är så tråkiga att jag dör.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 8 sep, 2015 07:18 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av JossiMarauder: Haha whoopsie x) men jag kommer inte på nåt annat vapen än pilbåge och kniv och dom är så tråkiga att jag dör. XD
8 sep, 2015 07:19 |
|
Wolf
Elev |
Kanske en piska? Eller en yxa? En hammare? En stav? Det finns mycket att välja på.
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 8 sep, 2015 14:47 |
|
JossiMarauder
Elev |
Piska xD So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 8 sep, 2015 18:58 |
|
Wolf
Elev |
Blev lite Indiana Jones inspirerad. xD
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 8 sep, 2015 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen