PRS med Kaylin
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ian
"Det vanliga, robotarna försöker skjuta ner planet bara!" Sade jag medans jag går mot förarhytten. 23 aug, 2015 20:38 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Det vanliga?" Frågar jag, och drar fram knivarna, och ler. "Händer det här dig ofta?" Go Fuck yourself you damn cereal 23 aug, 2015 20:40 |
|
Borttagen
|
Ian
"Nej, bara varje gång jag flyger!" Säger jag och tecknar åt piloten att låta mig styra. 23 aug, 2015 20:41 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- Ian sätter sig i pilotsätet. "Håll i dig!" Säger han. Jag har precis hunnit fram till min stol, när planet gör en lop. "Ian, vad händer?! Kan du köra?! Vart ska vi??" Fråg-ropar jag igenom alla tjutande larm, och allt annat buller. Go Fuck yourself you damn cereal 23 aug, 2015 20:51 |
|
Borttagen
|
Ian
"Jag har flugit stridsflygplan sedan jag var sju!" Skrek jag 23 aug, 2015 20:52 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- Jag skrattar faktiskt. SKRATTAR! Innan jag träffade Ian, så hade jag inte gjort det på väldigt länge. Den här killen kanske kunde bli en bra vän. Medans jag dagdrömmer, så har vi landat. "Avstigning för samtliga passagerare." Säger Ian, med en lättsam stämma. Go Fuck yourself you damn cereal 23 aug, 2015 20:54 |
|
Borttagen
|
Ian
"1-0 till oss!" Säger jag lättsamt. 23 aug, 2015 20:58 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- Vi går ut i det väldigt-starka-solljuset. Där står... Premiärministern!! Go Fuck yourself you damn cereal 23 aug, 2015 21:01 |
|
Borttagen
|
Ian
"Vad gör premiärministern här?" Viskar jag till Kayla. 23 aug, 2015 21:04 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "han ska visa oss sin nya, kinesiska dansstil, i bara kalsonger" viskar jag leende tillbaka. Go Fuck yourself you damn cereal 23 aug, 2015 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen