Age of the robots
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Age of the robots
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: En fråga: får vi kraften, eller har vi den innan? Jag tror vi kan lite... Men.... Vi blir typ tvungna att öva?
30 aug, 2015 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Men har vi haft den sen födelsen?Skrivet av Borttagen: En fråga: får vi kraften, eller har vi den innan? Jag tror vi kan lite... Men.... Vi blir typ tvungna att öva? 30 aug, 2015 20:28 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Men har vi haft den sen födelsen? Skrivet av Borttagen: En fråga: får vi kraften, eller har vi den innan? Jag tror vi kan lite... Men.... Vi blir typ tvungna att öva? Liteeee kanske?
30 aug, 2015 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Men har vi haft den sen födelsen? Skrivet av Borttagen: En fråga: får vi kraften, eller har vi den innan? Jag tror vi kan lite... Men.... Vi blir typ tvungna att öva? Liteeee kanske? Man kan ju ha en liten del, som Holly säger vid födseln. Resten kanske man måste upptäcka! 30 aug, 2015 20:33 |
|
Borttagen
|
Vad har alla för kraft nu igen?
31 aug, 2015 17:58 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad har alla för kraft nu igen? Jag~Jord Jossi~Eld Ehm.... David~Trä.... Zander~Luft Vad heter han nu igeeeen.... Jag kallar honom Olw~Metall (Typ det ingår typ till det såååå) Sen är det en kvaaaar...
31 aug, 2015 18:02 |
|
JossiMarauder
Elev |
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 31 aug, 2015 18:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: JAG HETER OMAR.Skrivet av Borttagen: Vad har alla för kraft nu igen? Jag~Jord Jossi~Eld Ehm.... David~Trä.... Zander~Luft Vad heter han nu igeeeen.... Jag kallar honom Olw~Metall (Typ det ingår typ till det såååå) Sen är det en kvaaaar... 31 aug, 2015 18:11 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: JAG HETER OMAR. Skrivet av Borttagen: Vad har alla för kraft nu igen? Jag~Jord Jossi~Eld Ehm.... David~Trä.... Zander~Luft Vad heter han nu igeeeen.... Jag kallar honom Olw~Metall (Typ det ingår typ till det såååå) Sen är det en kvaaaar... Jag trodde du hette Davidx)
31 aug, 2015 18:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: JAG HETER OMAR. Skrivet av Borttagen: Vad har alla för kraft nu igen? Jag~Jord Jossi~Eld Ehm.... David~Trä.... Zander~Luft Vad heter han nu igeeeen.... Jag kallar honom Olw~Metall (Typ det ingår typ till det såååå) Sen är det en kvaaaar... Jag trodde du hette Davidx) Holly skrev våra irlnamn... 31 aug, 2015 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen