Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel om Kopierarna (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel om Kopierarna (prs)

1 2 3 ... 6 7 8 ... 87 88 89
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Jag försöker med det men...jag hittar aldrig några bra ord att säga." sa Mina & suckade.
Mina såg mot klockan.
"Vi får prata mer sen jag har saker att skötta" sa Mina lågt & gick iväg.

11 aug, 2015 22:16

Borttagen

Avatar


" Åh okej " sa Aliwin och började se sig omkring mer i huset.

11 aug, 2015 22:18

Borttagen

Avatar


Edwyn suckade.
"Jag undrar vad som står på" sa Edwyn lågt.

11 aug, 2015 22:19

Borttagen

Avatar


" Om vi ändå kunde ta reda på det " sa Aliwin och suckade.

11 aug, 2015 22:31

Borttagen

Avatar


"Kan vi säkert men frågan är om det gör saken värre eller inte" sa Edwyn

11 aug, 2015 22:33

Borttagen

Avatar


" Ja det får vi tänka på också men Kami var ju glad för några år sen men sen vändes allt och nu är hon bara ledsen " sa Aliwin

11 aug, 2015 22:37

Borttagen

Avatar


"Vi kommer nog på något sätt att göra henne glad." sa Edwyn.
En mellan lång man gick fram till dem. Det var Mina's & Kami's far Akira.
"Ah välkomna hit. Jag hoppas att resan gick väl." sa Akira med ett leende.

11 aug, 2015 22:41

Borttagen

Avatar


" Den gick väl men var långtråkig " sa Aliwin tKamis och Minas mamma Faragonda gick fram till dom Och log ett varmt välkomnade leende
" Välkomna " sa Faragonda och log ännu mer.

11 aug, 2015 22:43

Borttagen

Avatar


"Ni skulle stanna här i ett år eller hur? så det betyder att ni börjar skolan här visst?" frågade Akira en aning nyfiket.
"Ja jag antar det" sa Edwyn med en suck .

11 aug, 2015 22:45

Borttagen

Avatar


" Ja och hoppas det finns en skola Som passar mig här " sa Aliwin som fortfarande var besviken över att få lämna sin gamla skola.
" Det finns det säkert " sa Faragonda och log.

11 aug, 2015 22:47

1 2 3 ... 6 7 8 ... 87 88 89

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel om Kopierarna (prs)

Du får inte svara på den här tråden.