Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
"Jag försöker med det men...jag hittar aldrig några bra ord att säga." sa Mina & suckade.
Mina såg mot klockan.
"Vi får prata mer sen jag har saker att skötta" sa Mina lågt & gick iväg.
11 aug, 2015 22:16
|
|
Borttagen
|
" Åh okej " sa Aliwin och började se sig omkring mer i huset.
11 aug, 2015 22:18
|
|
Borttagen
|
Edwyn suckade.
"Jag undrar vad som står på" sa Edwyn lågt.
11 aug, 2015 22:19
|
|
Borttagen
|
" Om vi ändå kunde ta reda på det " sa Aliwin och suckade.
11 aug, 2015 22:31
|
|
Borttagen
|
"Kan vi säkert men frågan är om det gör saken värre eller inte" sa Edwyn
11 aug, 2015 22:33
|
|
Borttagen
|
" Ja det får vi tänka på också men Kami var ju glad för några år sen men sen vändes allt och nu är hon bara ledsen " sa Aliwin
11 aug, 2015 22:37
|
|
Borttagen
|
"Vi kommer nog på något sätt att göra henne glad." sa Edwyn.
En mellan lång man gick fram till dem. Det var Mina's & Kami's far Akira.
"Ah välkomna hit. Jag hoppas att resan gick väl." sa Akira med ett leende.
11 aug, 2015 22:41
|
|
Borttagen
|
" Den gick väl men var långtråkig " sa Aliwin tKamis och Minas mamma Faragonda gick fram till dom Och log ett varmt välkomnade leende
" Välkomna " sa Faragonda och log ännu mer.
11 aug, 2015 22:43
|
|
Borttagen
|
"Ni skulle stanna här i ett år eller hur? så det betyder att ni börjar skolan här visst?" frågade Akira en aning nyfiket.
"Ja jag antar det" sa Edwyn med en suck .
11 aug, 2015 22:45
|
|
Borttagen
|
" Ja och hoppas det finns en skola Som passar mig här " sa Aliwin som fortfarande var besviken över att få lämna sin gamla skola.
" Det finns det säkert " sa Faragonda och log.
11 aug, 2015 22:47
|
Du får inte svara på den här tråden.