Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 6 7 8 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Joey

Jag ,äter ett mål bestående av en knäckemacka (utan smör) och ett glas mjölk. Jag sätter slarvigt på mina skor och skippar att knyta dem, innan jag öppnar dörren och börjar sprinta mot skolan. Men det men jag kommer inte lång innan jag blir utmattad. Det är inte så långt från mig till skolan, så om jag verkligen skyndar mig så kommer jag inte missa något. men samtidigt så vill jag ju inte komma till skolan som en svettig gris... Tänker jag medans jag joggar joggar vidare.

11 aug, 2015 16:21

Borttagen

Avatar


Ett tips: Skriv inte det någonannas karaktär säger
Jenn:
Jag filma fortfarande när jag gick mot skåpen, sen skulle den vara i väskan ett tag.

11 aug, 2015 16:23

Borttagen

Avatar


Första lektionen för dagen är biologi. Jag sitter vid ett bord för mig själv och ser ut över min nya klass. Lektionen börjar.

11 aug, 2015 16:25

Borttagen

Avatar


Jag rusar in i klassrummet och hinner precis komma fram innan lektionen ska stara jag sätter mig ner på en bänk brevid en kille som håller på med ett 3ds.
"hej" säger jag tyst. "vad heter du?"

11 aug, 2015 16:29

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag sitter och lyssnar på läraren som babblar samtdigt jag ollar runt. Min blick fastnar på en kille med brunt hår.
Jag känner igen honom... Är han inte en av dem där tråiga speltyperna på YouTube?. Jag hade sett folk, mest killar, om att och spelade och lade upp på YT, rätt tråkigt egentligen.

11 aug, 2015 16:29

Borttagen

Avatar


Jag lyssnar halvt på vad läraren säger, men är egentligen mer intresserad av att titta på min nya klass. Vid bänken närmast mig sitter en tjej med kort svart hår. Hon ser rakt genom mig på killen vid bänken på min andra sida.

11 aug, 2015 16:30

Borttagen

Avatar


(Kan vi ta en paus så de andra får chans att rolla?)

11 aug, 2015 16:32

Borttagen

Avatar


OK

11 aug, 2015 16:33

Borttagen

Avatar


Will
"Hej!" Sade jag och lade ner mitt 3ds i väskan igen.
"Will. Vad heter du själv då?" Frågade jag killen.
Juste! Tjejen var den där berömda cosplayern från youtube.

11 aug, 2015 17:32

Borttagen

Avatar


Joey

Jag log mot min nya vän.
"Du är han som gör gamingvideos på youtube va?" Sa jag. Jag är riktigt intresserad av youtubare och har länge funderat på att bli en själv.

11 aug, 2015 17:35

1 2 3 ... 6 7 8 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.