Tredje Generationen PRS!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tredje Generationen PRS!
|
Borttagen
|
Jag hörde Dylan och Fanni fnissa lite.
6 aug, 2015 21:36
|
|
Borttagen
|
Jag kollade upp från mitt ritblock och bestämde mig för att bryta tystnaden. "E ni taggade påett nytt år?"
6 aug, 2015 22:44
|
|
Borttagen
|
"Ja det ska bli kul!" Sa Ted glatt. Jag mumlade något ohörbart.
6 aug, 2015 22:45
|
|
Borttagen
|
"Vad sa du?" frågade Fanni av Clara oartigt
8 aug, 2015 10:39
|
|
Borttagen
|
"Måste du vara otrevlig?" Fråga jag. "Men det var... Okej..."
8 aug, 2015 11:21
|
|
Borttagen
|
Jagga v Fanni en mördaande blick. "Min sommar har varit helt okej. Jag och min mamma var till norden och sedan var vi till Frankrike"
8 aug, 2015 16:12
|
|
Borttagen
|
"Kul" muttrade jag och tänkte på mina föräldrar.
8 aug, 2015 16:24
|
|
Borttagen
|
JAg granskade FAnni och skakade på huvudet för mig själv"Clara e de något som trycker dig?" frågade Ted
8 aug, 2015 18:14
|
|
Borttagen
|
"Nej allt är...bra", sa jag och mina tankar log på annat håll.
MINNE!
Jag satt på min säng då jag hörde en röst, en främmande. Jag gick ner och såg en polisman och en poliskvinna stå där.
"Åh, vad bra att du kom, sätt dig ned", sa kvinnan.
"Jo det är så att vi har något ytterst tragiskt att säga." sa manen. "Men det är så att era föräldrar har omommit i en bilkrash, inte deras fel, ett fullo körde på dem..." Alexanda skrek, jag hörde mig själv snyfta medan jag såg Alix blek...
8 aug, 2015 18:21
|
|
Borttagen
|
Det syndes att inte allt var okej men jag ville inte göra henne arg.
Jag bröt denkorta tystnaden som lagt sig i vagnen "Vill nån köra rita gissa med mig?" frågade jag hoppfullt
8 aug, 2015 18:29
|
Du får inte svara på den här tråden.