To be a hero is not Easey (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> To be a hero is not Easey (prs)
|
Borttagen
|
Leticia visade dem till deras rum.
"Ursäkta att det är lite stökigt här & där. Vi brukar lägg saker här inne som vi inte använder längre" sa Leticia.
31 jul, 2015 23:30
|
|
Borttagen
|
" Det är lungt vi är vana vid stök " sa Decia och log. Hon släppte ner sin syster på golvet. Syskonen började se sig omkring. De satte sig sedan på golvet. Theresa tog upp sina favorit leksaker som var dockor och Juan tog upp sina favorit leksaker som var några djur i plats.
31 jul, 2015 23:32
|
|
Borttagen
|
Sakerna som fanns i rummet var en byrå . Några gamla leksaker & en tavla på golvet.
Som sängar fanns det bara madrasser.
"Det blir middag om 1 timme så jag hämtar er då" sa Leticia & gick iväg.
31 jul, 2015 23:34
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa Decia hon satte sig ner med syskonen Alosia såg på syskonen och log hon gick efter Leticia bäst att lämna dom ifred och hjälpa Letichia tänkte Alosia.
31 jul, 2015 23:36
|
|
Borttagen
|
Leticia log lite grann.
Plötsligt öppnades yttredörren & två killar kom in. Det var Leticias äldre bröder Benito som var 18 år & Cid som var 19 år. De båda såg mot Leticia.
"Så hur har din dag varit?" frågade Benito till Leticia.
"Normal antar jag" sa Leticia med en suck.
31 jul, 2015 23:40
|
|
Borttagen
|
Alosia log mot Leticias äldre bröder
" jag hjälper dig med middagen " sa Alosia och log.
31 jul, 2015 23:41
|
|
Borttagen
|
"Åh okej det brukar vara jag & Cid som lågar maten men du får gärna hjälpa till. Jag menar vi kommer få laga vegetarisk rätt också nu" sa Leticia med en liten suck.
1 aug, 2015 08:02
|
|
Borttagen
|
" kan hjälpa till med vegetariska " sa Alosia hon hade alltid velat lära sig mer om vegetarisk mat och hur man lagar det.
1 aug, 2015 15:40
|
|
Borttagen
|
Leticia log lite smått.
"Om du vill det så." sa Leticia. Hon kom just då på en sak.
"Nu när ni båda är här kan jag passa på att visa det jag ville att ni skulle se" sa Leticia & såg mot Alosia.
1 aug, 2015 21:16
|
|
Borttagen
|
" Ja du kan ju visa oss när du vill " sa Alosia och log hon var nyfiken på vad det kunde vara.
1 aug, 2015 21:21
|
Du får inte svara på den här tråden.