Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
True Potterhead
Elev |
Skrivet av queenmalfoy: Skrivet av True Potterhead: Det kan vi väl göra. Vi snackar ju om oss själva haha :p Ja, här kommer jag och bestämmer en massa saker. Men Azia gillar att bestämma. * Ska vi skriva i jag-form Haha, råkade jag posta mitt i? Det var inte meningen xD Jag tycker nästan att vi kan skriva i tredje person. Will går, Azia läser osv. Så blir det lättare att hålla reda på vem som är vem
28 jul, 2015 21:35 |
|
queenmalfoy
Elev |
Skrivet av True Potterhead: Det har du rätt i.. Skrivet av queenmalfoy: Skrivet av True Potterhead: Det kan vi väl göra. Vi snackar ju om oss själva haha :p Ja, här kommer jag och bestämmer en massa saker. Men Azia gillar att bestämma. * Ska vi skriva i jag-form Haha, råkade jag posta mitt i? Det var inte meningen xD Jag tycker nästan att vi kan skriva i tredje person. Will går, Azia läser osv. Så blir det lättare att hålla reda på vem som är vem ![]()
28 jul, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
Jag form är bättre!
28 jul, 2015 21:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av True Potterhead: Skrivet av queenmalfoy: Skrivet av True Potterhead: Det kan vi väl göra. Vi snackar ju om oss själva haha :p Ja, här kommer jag och bestämmer en massa saker. Men Azia gillar att bestämma. * Ska vi skriva i jag-form Haha, råkade jag posta mitt i? Det var inte meningen xD Jag tycker nästan att vi kan skriva i tredje person. Will går, Azia läser osv. Så blir det lättare att hålla reda på vem som är vem Ja, kanske men jag är van vid att skriva i jag-form .Annars kan man bara kolla på förstasidan ju... 28 jul, 2015 21:37 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte citera nu.
Jag håller med Will! 28 jul, 2015 21:40 |
|
True Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag form är bättre! Nä Skrivet av Borttagen: Skrivet av True Potterhead: Skrivet av queenmalfoy: Skrivet av True Potterhead: Det kan vi väl göra. Vi snackar ju om oss själva haha :p Ja, här kommer jag och bestämmer en massa saker. Men Azia gillar att bestämma. * Ska vi skriva i jag-form Haha, råkade jag posta mitt i? Det var inte meningen xD Jag tycker nästan att vi kan skriva i tredje person. Will går, Azia läser osv. Så blir det lättare att hålla reda på vem som är vem Ja, kanske men jag är van vid att skriva i jag-form .Annars kan man bara kolla på förstasidan ju... Jo men ändå.
28 jul, 2015 21:41 |
|
Borttagen
|
Azia :Jo!
28 jul, 2015 21:41 |
|
Borttagen
|
Om man vill skriva i jag form så kan man väll skriva sitt namn överst?
De som vill skriva i jag form gör det och de som inte vill göra det skriver något annat. (Nu börjar jag.....) Priim Jag vaknade och lyssnade... inget annat ljud i huset. Tråkigt. Jag tar upp en bok och börjar läsa. 29 jul, 2015 08:23 |
|
Borttagen
|
Elli
Jag vaknade och kollade runt. Det var bara mitt vanliga rum. Jag gick till Wills rum och knackade. 29 jul, 2015 09:08 |
|
Borttagen
|
Priim~
Jag fortsätter att läsa. Då gör jag någon som knackar längre ner i korridoren. Jag går ut. "Hej Elli!" 29 jul, 2015 09:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen