Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.

1 2 3 ... 6 7 8 ... 72 73 74
Användare Inlägg
True Potterhead
Elev

Avatar


Skrivet av queenmalfoy:
Skrivet av True Potterhead:
Ja, här kommer jag och bestämmer en massa saker. Men Azia gillar att bestämma.

* Ska vi skriva i jag-form
Det kan vi väl göra. Vi snackar ju om oss själva haha :p

Haha, råkade jag posta mitt i? Det var inte meningen xD
Jag tycker nästan att vi kan skriva i tredje person. Will går, Azia läser osv. Så blir det lättare att hålla reda på vem som är vem

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FBoA65IHcQ2BZS%2Fgiphy.gif

28 jul, 2015 21:35

queenmalfoy
Elev

Avatar


Skrivet av True Potterhead:
Skrivet av queenmalfoy:
Skrivet av True Potterhead:
Ja, här kommer jag och bestämmer en massa saker. Men Azia gillar att bestämma.

* Ska vi skriva i jag-form
Det kan vi väl göra. Vi snackar ju om oss själva haha :p

Haha, råkade jag posta mitt i? Det var inte meningen xD
Jag tycker nästan att vi kan skriva i tredje person. Will går, Azia läser osv. Så blir det lättare att hålla reda på vem som är vem
Det har du rätt i..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F10FANTHFZ0m95S%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FOiU4E2Y8tSU0%2Fgiphy.gif

28 jul, 2015 21:36

Borttagen

Avatar


Jag form är bättre!

28 jul, 2015 21:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av True Potterhead:
Skrivet av queenmalfoy:
Skrivet av True Potterhead:
Ja, här kommer jag och bestämmer en massa saker. Men Azia gillar att bestämma.

* Ska vi skriva i jag-form
Det kan vi väl göra. Vi snackar ju om oss själva haha :p

Haha, råkade jag posta mitt i? Det var inte meningen xD
Jag tycker nästan att vi kan skriva i tredje person. Will går, Azia läser osv. Så blir det lättare att hålla reda på vem som är vem

Ja, kanske men jag är van vid att skriva i jag-form .Annars kan man bara kolla på förstasidan ju...

28 jul, 2015 21:37

Borttagen

Avatar


Jag kan inte citera nu.

Jag håller med Will!

28 jul, 2015 21:40

True Potterhead
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag form är bättre!



Skrivet av Borttagen:
Skrivet av True Potterhead:
Skrivet av queenmalfoy:
Skrivet av True Potterhead:
Ja, här kommer jag och bestämmer en massa saker. Men Azia gillar att bestämma.

* Ska vi skriva i jag-form
Det kan vi väl göra. Vi snackar ju om oss själva haha :p

Haha, råkade jag posta mitt i? Det var inte meningen xD
Jag tycker nästan att vi kan skriva i tredje person. Will går, Azia läser osv. Så blir det lättare att hålla reda på vem som är vem

Ja, kanske men jag är van vid att skriva i jag-form .Annars kan man bara kolla på förstasidan ju...

Jo men ändå.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FBoA65IHcQ2BZS%2Fgiphy.gif

28 jul, 2015 21:41

Borttagen

Avatar


Azia :Jo!

28 jul, 2015 21:41

Borttagen

Avatar


Om man vill skriva i jag form så kan man väll skriva sitt namn överst?
De som vill skriva i jag form gör det och de som inte vill göra det skriver något annat.

(Nu börjar jag.....)

Priim

Jag vaknade och lyssnade... inget annat ljud i huset.
Tråkigt.
Jag tar upp en bok och börjar läsa.

29 jul, 2015 08:23

Borttagen

Avatar


Elli

Jag vaknade och kollade runt. Det var bara mitt vanliga rum. Jag gick till Wills rum och knackade.

29 jul, 2015 09:08

Borttagen

Avatar


Priim~

Jag fortsätter att läsa. Då gör jag någon som knackar längre ner i korridoren. Jag går ut.
"Hej Elli!"

29 jul, 2015 09:40

1 2 3 ... 6 7 8 ... 72 73 74

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.

Du får inte svara på den här tråden.