the place call Rubian (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the place call Rubian (Prs)
|
Borttagen
|
Garm såg sig omkring i köket här har dom ju ändrat rätt mycket tänkte han.
" hur många jobbar här då? " frågade han.
22 jul, 2015 19:13
|
|
Borttagen
|
"I köket brukar det vara två personer ibland tre" sa Natasha & såg sig omkring.
22 jul, 2015 19:15
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa Garm och tänkte hade nog räckt med 1.
22 jul, 2015 19:16
|
|
Borttagen
|
" På andra våningen finns allas sovrum" sa Natasha & började att gå ut ur köket & upp för trappan.
22 jul, 2015 19:17
|
|
Borttagen
|
Garm svävade efter Natacha han såg sig omkring. Casper hade tagit en annan trappa upp till sovrummen han mot rummet men såg då Natacha komma upp för andra trapan.
" vem är den unge pojken? " frågade Garm.
22 jul, 2015 19:21
|
|
Borttagen
|
"Åh det där är Casper" sa Natasha & log lite smått.
Natasha började att tänka en stund.
"han är konstig & jag gillar honom inte" sa Natasha lågt.
22 jul, 2015 19:28
|
|
Borttagen
|
" Hm konstig sa du " sa Garm. Caspers blick fastnade på en fluga som flög runt i korridoren han försökte fånga den.
" Eh " sa Garm oförstående.
22 jul, 2015 19:30
|
|
Borttagen
|
"Han är besatt av insekter" sa Natasha & började att gå.
Natasha såg mot ett rum.
"Där borta är Teddy's rum han brukar sällan vara där dock" sa Natasha
22 jul, 2015 19:32
|
|
Borttagen
|
" Åh okej vart är han då? " sa Garm intresserad han svävade efter och svävade retsamt genom Casper som rös till rejält.
22 jul, 2015 19:35
|
|
Borttagen
|
"För tillfället bör han vara på någon slags lektion" sa Natasha medans hon tänkte
22 jul, 2015 19:36
|
Du får inte svara på den här tråden.