--Prs med ellisen05--
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> --Prs med ellisen05--
|
Borttagen
|
Jag kollade ut och undra vem manen var.
6 jul, 2015 21:20
|
|
Borttagen
|
6 jul, 2015 21:21
|
|
Borttagen
|
Jag kollade på ängar och skogar som flög iväg.
6 jul, 2015 21:27
|
|
Borttagen
|
" Vad hände för dig Clarie? " frågade jag och tänkte på dementorerna.
6 jul, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
"Inget, eller, jag vet inte, jag var för uptagen när jag såg, dig", sa jag ärligt.
6 jul, 2015 21:30
|
|
Borttagen
|
6 jul, 2015 21:32
|
|
Borttagen
|
6 jul, 2015 21:33
|
|
Borttagen
|
" Jag måste stanna på Hogwarts under lovet. Båda loven. Alla loven. " sa jag och tittade bort.
6 jul, 2015 21:37
|
|
Borttagen
|
"Kan inte du bo hos mig?" frågade jag hoppfullt. "Jag menar det är bara min mamma, så det är lite tomt, jag menar ingen pappa eller syskon", sa jag.
6 jul, 2015 21:38
|
|
Borttagen
|
" Om jag får så?" sa jag och kände mig glad!
6 jul, 2015 21:39
|
Du får inte svara på den här tråden.