Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

--Prs med ellisen05--

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > --Prs med ellisen05--

1 2 3 ... 6 7 8 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag kollade ut och undra vem manen var.

6 jul, 2015 21:20

Borttagen

Avatar


Jag la undan boken.

6 jul, 2015 21:21

Borttagen

Avatar


Jag kollade på ängar och skogar som flög iväg.

6 jul, 2015 21:27

Borttagen

Avatar


" Vad hände för dig Clarie? " frågade jag och tänkte på dementorerna.

6 jul, 2015 21:29

Borttagen

Avatar


"Inget, eller, jag vet inte, jag var för uptagen när jag såg, dig", sa jag ärligt.

6 jul, 2015 21:30

Borttagen

Avatar


" Okej... " sa jag.

6 jul, 2015 21:32

Borttagen

Avatar


"Är du okej?"

6 jul, 2015 21:33

Borttagen

Avatar


" Jag måste stanna på Hogwarts under lovet. Båda loven. Alla loven. " sa jag och tittade bort.

6 jul, 2015 21:37

Borttagen

Avatar


"Kan inte du bo hos mig?" frågade jag hoppfullt. "Jag menar det är bara min mamma, så det är lite tomt, jag menar ingen pappa eller syskon", sa jag.

6 jul, 2015 21:38

Borttagen

Avatar


" Om jag får så?" sa jag och kände mig glad!

6 jul, 2015 21:39

1 2 3 ... 6 7 8 ... 10 11 12

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > --Prs med ellisen05--

Du får inte svara på den här tråden.