Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
Ett till brev kommer jag läser det och skriver ett tillbaka
Hej Valmo Det förra brevet kom fram men någon råkade förvandla det till aska du får följa med till hogsmead (tror jag) du kan träffa mig och Hermione vid porten imorgon kväll M.V.H Eric Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 jul, 2015 13:42 |
|
Borttagen
|
Jag läste ugglan och log. Jag krafsade ner ett Ok på en lapp och skickade den. Men nästa gång hade jag tänkt att gå själv med Eric.
5 jul, 2015 14:05 |
|
Lele
Elev |
5 jul, 2015 14:07 |
|
Borttagen
|
* Okej *
5 jul, 2015 14:12 |
|
Lele
Elev |
5 jul, 2015 14:13 |
|
Borttagen
|
" Hej Eric... Och Hermione. " sa jag och log mot Hermione.
5 jul, 2015 14:15 |
|
Lele
Elev |
- Hej, sa jag och Hermione samtidigt. - Jag tänkte att ni skulle prata om det där med hogsmead och så väntar jag, sa jag.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 jul, 2015 14:17 |
|
Borttagen
|
" Eh Okej... Kan jag och Eric gå själv nästa gång? " frågade jag Hermione. Jag log fortfarande.
5 jul, 2015 14:19 |
|
Lele
Elev |
5 jul, 2015 14:22 |
|
Borttagen
|
" Jag vet inte... Kan jag gå med han näst nästa gång då?" frågade Hermione.
" Okej då." sa jag. 5 jul, 2015 14:24 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen