Prs med ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
"Nejdå!" Sa RoRo och vi gick mer till Hogsmeade. "Vi kommer inte vara borta länge, och vi kommer inte gå till dom större affärerna, utan dom mindre!"
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 1 jul, 2015 16:30 |
|
Borttagen
|
" Jaja jag kommer." sa jag med ett leende. Kommer det här verkligen funka? Men jag testar.
1 jul, 2015 16:31 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Allright..." Sa jag. "Vi går till Fabolous Clothes for Witches And Wizards"
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 1 jul, 2015 16:34 |
|
Borttagen
|
" Okej, måste man inte ha uniform på Hogwarts?" frågade jag.
1 jul, 2015 16:36 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Hallo! På helgerna behöver man inte det!" Sa Jag och skrattade.
Vi gick in i butiken. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 1 jul, 2015 17:17 |
|
Borttagen
|
Inte? nähä.
" Nej, vi glömde packa ner min galakllädnad. undra om det finns några här?" frågade jag lite öppet. 1 jul, 2015 17:20 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag och RoRo tittade på varandra.
"Såklart det finns!" Sa jag. "Vad trodde du?" Vi titade på några klänningar, tröjor och jeans. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 1 jul, 2015 21:32 |
|
Borttagen
|
Jag tittade på en rosa lång klänning. Den var så otroligt vacker.
2 jul, 2015 09:21 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Ska klänningen se ut Så här?)
"Den här är väl assnygg?" Sa RoRo och pekade på klänningen Linnie hade tittat på. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 jul, 2015 09:54 |
|
Borttagen
|
( Aa det hade jag tänkt.)
" Hur mycket kostar den då?" frågade jag mig själv. 2 jul, 2015 09:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen