The wolves (öppet)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The wolves (öppet)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kan jag joina igen Skrivet av Vetemjölet: Freya slickade sig runt munnen och studerade liket. "nå...det kanske är bäst att bara låta det vara, om fler människor kommer hit så är det endast deras eget fel fall de lyckas få samma öde som den här stackaren." hon nickade försiktigt åt sitt eget förslag och kollade på de andra för att se fall de höll med henne. Skrivet av Borttagen: Kan jag joina igen 19 jun, 2015 12:34 |
|
Vetemjölet
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kan jag joina igen Skrivet av Vetemjölet: Freya slickade sig runt munnen och studerade liket. "nå...det kanske är bäst att bara låta det vara, om fler människor kommer hit så är det endast deras eget fel fall de lyckas få samma öde som den här stackaren." hon nickade försiktigt åt sitt eget förslag och kollade på de andra för att se fall de höll med henne. Skrivet av Borttagen: Kan jag joina igen jadå! Vill du ha samma mall eller någon annan? 19 jun, 2015 12:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vetemjölet: samma, hur ska jag hoppa in?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kan jag joina igen Skrivet av Vetemjölet: Freya slickade sig runt munnen och studerade liket. "nå...det kanske är bäst att bara låta det vara, om fler människor kommer hit så är det endast deras eget fel fall de lyckas få samma öde som den här stackaren." hon nickade försiktigt åt sitt eget förslag och kollade på de andra för att se fall de höll med henne. Skrivet av Borttagen: Kan jag joina igen jadå! Vill du ha samma mall eller någon annan? 19 jun, 2015 13:00 |
|
Vetemjölet
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vetemjölet: samma, hur ska jag hoppa in? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kan jag joina igen Skrivet av Vetemjölet: Freya slickade sig runt munnen och studerade liket. "nå...det kanske är bäst att bara låta det vara, om fler människor kommer hit så är det endast deras eget fel fall de lyckas få samma öde som den här stackaren." hon nickade försiktigt åt sitt eget förslag och kollade på de andra för att se fall de höll med henne. Skrivet av Borttagen: Kan jag joina igen jadå! Vill du ha samma mall eller någon annan? Den kan bara hoppa in helt plötsligt, läs igenom lite vad som har hänt och skriv in dig själv pretty much ^.^ 25 jun, 2015 17:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vetemjölet: Yes SirSkrivet av Borttagen: Skrivet av Vetemjölet: samma, hur ska jag hoppa in? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kan jag joina igen Skrivet av Vetemjölet: Freya slickade sig runt munnen och studerade liket. "nå...det kanske är bäst att bara låta det vara, om fler människor kommer hit så är det endast deras eget fel fall de lyckas få samma öde som den här stackaren." hon nickade försiktigt åt sitt eget förslag och kollade på de andra för att se fall de höll med henne. Skrivet av Borttagen: Kan jag joina igen jadå! Vill du ha samma mall eller någon annan? Den kan bara hoppa in helt plötsligt, läs igenom lite vad som har hänt och skriv in dig själv pretty much ^.^ 25 jun, 2015 18:51 |
|
Borttagen
|
[Tyvärr går ur, känner detta roll e klart för ming del]
13 jul, 2015 11:04 |
|
Borttagen
|
Jag drar mig också ur.:c
13 jul, 2015 13:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen