Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The wolves (öppet)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The wolves (öppet)

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kan jag joina igen
Skrivet av Vetemjölet:
Freya slickade sig runt munnen och studerade liket.
"nå...det kanske är bäst att bara låta det vara, om fler människor kommer hit så är det endast deras eget fel fall de lyckas få samma öde som den här stackaren."
hon nickade försiktigt åt sitt eget förslag och kollade på de andra för att se fall de höll med henne.
Skrivet av Borttagen:
Kan jag joina igen

19 jun, 2015 12:34

Vetemjölet
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kan jag joina igen
Skrivet av Vetemjölet:
Freya slickade sig runt munnen och studerade liket.
"nå...det kanske är bäst att bara låta det vara, om fler människor kommer hit så är det endast deras eget fel fall de lyckas få samma öde som den här stackaren."
hon nickade försiktigt åt sitt eget förslag och kollade på de andra för att se fall de höll med henne.
Skrivet av Borttagen:
Kan jag joina igen

jadå! Vill du ha samma mall eller någon annan?

19 jun, 2015 12:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vetemjölet:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kan jag joina igen
Skrivet av Vetemjölet:
Freya slickade sig runt munnen och studerade liket.
"nå...det kanske är bäst att bara låta det vara, om fler människor kommer hit så är det endast deras eget fel fall de lyckas få samma öde som den här stackaren."
hon nickade försiktigt åt sitt eget förslag och kollade på de andra för att se fall de höll med henne.
Skrivet av Borttagen:
Kan jag joina igen

jadå! Vill du ha samma mall eller någon annan?
samma, hur ska jag hoppa in?

19 jun, 2015 13:00

Vetemjölet
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vetemjölet:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kan jag joina igen
Skrivet av Vetemjölet:
Freya slickade sig runt munnen och studerade liket.
"nå...det kanske är bäst att bara låta det vara, om fler människor kommer hit så är det endast deras eget fel fall de lyckas få samma öde som den här stackaren."
hon nickade försiktigt åt sitt eget förslag och kollade på de andra för att se fall de höll med henne.
Skrivet av Borttagen:
Kan jag joina igen

jadå! Vill du ha samma mall eller någon annan?
samma, hur ska jag hoppa in?

Den kan bara hoppa in helt plötsligt, läs igenom lite vad som har hänt och skriv in dig själv pretty much ^.^

25 jun, 2015 17:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vetemjölet:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vetemjölet:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kan jag joina igen
Skrivet av Vetemjölet:
Freya slickade sig runt munnen och studerade liket.
"nå...det kanske är bäst att bara låta det vara, om fler människor kommer hit så är det endast deras eget fel fall de lyckas få samma öde som den här stackaren."
hon nickade försiktigt åt sitt eget förslag och kollade på de andra för att se fall de höll med henne.
Skrivet av Borttagen:
Kan jag joina igen

jadå! Vill du ha samma mall eller någon annan?
samma, hur ska jag hoppa in?

Den kan bara hoppa in helt plötsligt, läs igenom lite vad som har hänt och skriv in dig själv pretty much ^.^
Yes Sir

25 jun, 2015 18:51

Borttagen

Avatar


[Tyvärr går ur, känner detta roll e klart för ming del]

13 jul, 2015 11:04

Borttagen

Avatar


Jag drar mig också ur.:c

13 jul, 2015 13:40

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The wolves (öppet)

Du får inte svara på den här tråden.