prs med Luna_rav
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> prs med Luna_rav
|
Borttagen
|
Isolde hoppade ner från trädet igen.
" Förlåt att jag kastade eldkloten mot dig" sa hon mjukt.
3 maj, 2015 16:56
|
|
Borttagen
|
"Eh, du brände ju sönder stallet och skadade hästarna, jag mår fint." sa Yãd.
3 maj, 2015 16:57
|
|
Borttagen
|
" Jag har inte lärt mig att kontrollera mig själv än jag tränar fortfarande på det" sa Isolde och kollade på honom.
3 maj, 2015 16:59
|
|
Borttagen
|
Yãd skrattade sakta.
"Aa, för du behöver ju träna på att inte bränna sönder saker." sa han.
3 maj, 2015 16:59
|
|
Borttagen
|
" Det var värre när jag var mindre för då brände jag ner allt som fanns runt omkring mig för då kunde jag verkligen inte kontrollera mig" sa Isolde.
3 maj, 2015 17:00
|
|
Borttagen
|
Yãd höjde på ögonbrynen.
"Behöver du träna på att inte hota folk också?"
3 maj, 2015 17:01
|
|
Borttagen
|
" Hotade bara dig för att du tillhör kungafamiljen" sa Isolde.
" Annars brukar jag aldrig hotas" sa hon och log.
3 maj, 2015 17:02
|
|
Borttagen
|
Yãd nickade sakta.
"Så det är okej att hota oss?"
3 maj, 2015 17:04
|
|
Borttagen
|
" Ja ni är ju kungafamiljen det är ju erat fel att vi med kraft dör" sa Isolde och satt händerna i sidan och kollade på honom.
3 maj, 2015 17:04
|
|
Borttagen
|
"Så nu är det mitt och min syrras fel för att vår pappa är så himla rädd för er?" frågade Yãd. "Vad jag ser, har han rätten att vara det. Ni, i alla fall du, förstörde och dödade några soldater."
3 maj, 2015 17:06
|
Du får inte svara på den här tråden.