Lovebomba mugglis!
Forum > Off Topic > Lovebomba mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Wira: Kan vi köra varje fredag?Det här måste vi göra igen!♥ ♥ ♥ 1 maj, 2015 14:03 |
|
Dream
Elev |
1 maj, 2015 14:07 |
|
Corazon
Elev |
Jag har skickat min nu^^ Jag hoppas att alla har både fått fina lovebomber och skickat fina lovebomber! Och ja vi borde defenitivt göra detta igen. Dock kanske lite senare så att det blir lite mer speciellt? Men om ni vill så kan ni ju utan någon speciell anledning skicka en lovebomb till någon fin mugglis då ni känner för det, mer spontanitet och kärlek åt folket!♥
1 maj, 2015 16:11 |
|
Wira
Elev |
Skrivet av Corazon: Jag har skickat min nu^^ Jag hoppas att alla har både fått fina lovebomber och skickat fina lovebomber! Och ja vi borde defenitivt göra detta igen. Dock kanske lite senare så att det blir lite mer speciellt? Men om ni vill så kan ni ju utan någon speciell anledning skicka en lovebomb till någon fin mugglis då ni känner för det, mer spontanitet och kärlek åt folket!♥ Ja, om man gör för ofta försvinner liksom det roliga ^^ men vi borde defentivt göra det igen! Kanske hittar fler folk hit så vi blir ännu fler lovebombare? 1 maj, 2015 16:15 |
|
Fellrendión
Elev |
Känslan när man skrivit en fin lovebomb OCH ALLT FUCKING FÖRSVINNER FÖR ATT MAN RÅKAT TRYCKA PÅ EN IKON SOM ÄR SÅ JÄVLA NÄRA.
1 maj, 2015 16:21 |
|
True Potterhead
Elev |
1 maj, 2015 23:30 |
|
illusionofcool
Elev |
Well, jag skickade min. För ett par minuter sen... (Det var inte till dig) Men det kan kansk ha varit så att ugglan inte skickades eller nått, för det finns en tråd om det i buggforumet. VI MÅSTE GÖRA DET HÄR IGEN! SNARAST MÖJLIGT! ♥ "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 1 maj, 2015 23:34 |
|
Fellrendión
Elev |
^Det är du inte. Den jag skulle ge min till har inte fått sin än för att när jag skulle skicka min avbröts allt och den sparades inte så då blev jag bara ledsen och tappade lusten. Jag tänker istället skicka min imorgon (även om det förstör grejen men öh)
1 maj, 2015 23:35 |
|
renblodsprinsen
Elev |
jag har fått min men den som jag skickade till har inte varit inloggad på ett tag t ex. men du får säkert din snart också!
1 maj, 2015 23:43 |
|
Dream
Elev |
1 maj, 2015 23:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen