Monster High School 2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Monster High School 2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 20 apr, 2015 22:38 |
|
Vildvittra
Elev |
Var tvungen att Googla "Senpai" hahahaha xD
Men tack ♥ :3 Namn: Avena Ålder: 15 år är dock flera hundra år. Kön: Kvinna Varelse: Troll med lite människoblod i sig. Utseende: Medellängd, smal och smidig. Har kvinnliga former och liknar i mycket en människa. Hennes hy är solbränd och hon har fräknar över hela ansiktet. Hon har klargröna sneda ögon, spetsiga öron och svans. Hennes hår är spretigt och klarrött, liksom tofsen på hennes svans. Personlighet: Rollas Sexuell läggning: Är öppen för allt och alla! Intressen: Älskar att vara i naturen, har även en viss "naturmagi". Familj och bakgrund: Föddes för länge sedan i en grotta med en kull andra trollungar. Fick tidigt lära sig att klara sig själv och blev sedan utkasstad ur grottan med sina syskon då nästa årskull med ungar var på väg. Övrigt: Spoiler: Tryck här för att visa! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 apr, 2015 22:45 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 20 apr, 2015 22:52 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Kirsten~
När jag hade hittat en ledig plats tog jag upp mitt ritblock och började rita, teckningen föreställde en svart flicka som satt och grät på en stor bädd av rosor. Jag funderade på att färglägga den men bestämde mig för att inte göra det då tåget skumpade och jag ville inte att min färg skulle blanda sig. Jag såg personer resa sig och gå förbi mig men aldrig var det någon som sa hej, precis som alla andra år. ![]() ![]()
21 apr, 2015 06:56 |
|
Borttagen
|
Lo~
Lo sitter ensam i en kupé. Hon drar väskan under stolen och lutar sig mot fönstret. Utanför går fortfarande en massa elever som ska till internatskolan. Hon hoppas innerligt att hon kommer skaffa vänner. Även om Lo gillar att vara ensam ibland klarar hon inte sig utan andra personer. Kanske är det en annan vampyr där? Lo tänker att om de andra eleverna ska hinna måste de skynda sig, för att hon tror att tåget borde gå snart. Hon trummar fingrarna i bordet i väntan på att något ska hända. 21 apr, 2015 07:00 |
|
taggsvansen02
Elev |
Jag satt och funderade för mig själv när en varelse med ritblock kom och satte sig i min kupé. Hen tog upp en penna, slog upp ritblocket och började rita.
Vad ritar du? frågade jag. 21 apr, 2015 07:39 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Kirsten~
Någon frågar mig en fråga och eftersom att jag har bestämt mig för att ta tag i min sociala fobi så tänker jag att detta får bli starten. "Bara en kvinna på en äng." svarar jag nervöst. ![]() ![]()
21 apr, 2015 07:46 |
|
taggsvansen02
Elev |
Marlyn~
Den ser fin. Sade jag. Jag tänkte att det var lite oartigt att stirra så jag vände mig om och stirrade ut genom fönstret. Men efter ett tag vart jag nyfiken: Vad heter du? Jag vill inte vara oartig men vad är du? Undrade jag nyfiket. Jag heter Marlyn och är vampyr. 21 apr, 2015 15:40 |
|
Kim Potter
Elev |
Alec ~
Jag ler svagt mot henne och ställer mig upp. "Det är lugnt. Fast, vi borde nog hoppa på nu om vi inte vill att tåget ska köra iväg", skrattar jag och sträcker fram min hand. "Du kan kalla mig Alec, förresten. Vad heter du?" Även om jag inte vill stirra så är det svårt att slita blicken från de underliga, röda ögonen. Udda, men väldigt vackra. Undra om jag också kan fixa till sådana ögon? Jag har aldrig prövat, men. Uttrycket på flickans ansikte verkar skrämt, så jag tar försiktigt ner min hand. "Skrämde jag dig?"
21 apr, 2015 17:07 |
|
Matilda weasley
Elev |
Sam
Jag tar upp en bok ur min väska och börjar läsa. Boken är egentligen inte bra alls men jag fortsätter läsa ändå. Jag läser och känner tåget börja röra på sig. Jag är jag, det är inte du :P
21 apr, 2015 17:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen