Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

prs med taggsvansen02

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med taggsvansen02

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag sprang av så jag snubblade på en skolprefekt. Jag följde efter de andra förstaåringarna

25 apr, 2015 18:25

taggsvansen02
Elev

Avatar


Vi gick en stund ner mot vattnet på en smal stig. När vi kom ner till vattnet såg jag ett dussin små båtar och den stora figuren sade:
Så nu ska ni hoppa ner i båta'na. Ni må'te vara minst tre.
Jag satte mig i en båt och väntade på att någon skulle göra mig sällskap.

27 apr, 2015 17:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
Vi gick en stund ner mot vattnet på en smal stig. När vi kom ner till vattnet såg jag ett dussin små båtar och den stora figuren sade:
Så nu ska ni hoppa ner i båta'na. Ni må'te vara minst tre.
Jag satte mig i en båt och väntade på att någon skulle göra mig sällskap.
jag såg slottet

27 apr, 2015 18:08

taggsvansen02
Elev

Avatar


Killen från tåget kom och satte sig i min båt.
Hej igen. sade jag

27 apr, 2015 18:30

Borttagen

Avatar


jag sprang mot slottsporten

27 apr, 2015 18:45

taggsvansen02
Elev

Avatar


Efter ett tag hade vi äntligen kommit till slottet alla stod häpnade och tittade upp mot slottet. Vi gick in i entre hallen där vi möttes av en häxa i smaragdgrön klädnad och håret uppsatt i en hård knut. hon visade oss in i ett litet sidorum där vi fick ställa oss på led. En efter en vart vi uppropade och till sist hörde jag att de ropade upp mig.

27 apr, 2015 18:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
Efter ett tag hade vi äntligen kommit till slottet alla stod häpnade och tittade upp mot slottet. Vi gick in i entre hallen där vi möttes av en häxa i smaragdgrön klädnad och håret uppsatt i en hård knut. hon visade oss in i ett litet sidorum där vi fick ställa oss på led. En efter en vart vi uppropade och till sist hörde jag att de ropade upp mig.
när jag vart uppropad råkade jag göra lamslå på henne och fick straffkomedering

27 apr, 2015 18:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av taggsvansen02:
Efter ett tag hade vi äntligen kommit till slottet alla stod häpnade och tittade upp mot slottet. Vi gick in i entre hallen där vi möttes av en häxa i smaragdgrön klädnad och håret uppsatt i en hård knut. hon visade oss in i ett litet sidorum där vi fick ställa oss på led. En efter en vart vi uppropade och till sist hörde jag att de ropade upp mig.
när jag vart uppropad råkade jag göra lamslå på henne och fick straffkomedering

18 maj, 2015 15:30

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med taggsvansen02

Du får inte svara på den här tråden.