Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
"o-okej." svarade jag med ett litet leende.
14 apr, 2015 16:09
|
|
Borttagen
|
Jag log och gick tillbaka till mina kompisar.
Amber vände sig mot Albin.
14 apr, 2015 16:10
|
|
Borttagen
|
Jag tittade ner i bänken.
14 apr, 2015 16:14
|
|
Borttagen
|
" Du Albin jag varnar dig från att umgås med Maxxie" sa Amber och kollade på Albin.
14 apr, 2015 16:16
|
|
Borttagen
|
14 apr, 2015 16:18
|
|
Borttagen
|
" Han är klassens stökigaste kille" sa Amber.
14 apr, 2015 16:23
|
|
Borttagen
|
"Okej" Säger jag, men bryr mig inte om vad hon säger.
14 apr, 2015 16:28
|
|
Borttagen
|
14 apr, 2015 16:29
|
|
Borttagen
|
Jag kollade på max. "Vad har vi för lektion nu?"
14 apr, 2015 16:30
|
|
Borttagen
|
" Engelska" sa jag och flinade.
14 apr, 2015 16:31
|
Du får inte svara på den här tråden.