Öppet fantasyrollspel!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet fantasyrollspel!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Okej, det verkar bara vara jag som märkte att Bloody därborta just svimmade, så om ingen vill öppna en ven bör ni lösa det. Under tiden kan jag och Skogis försöka lista ut Kattöga, nöjda med det?
17 apr, 2015 21:50 |
|
soony sonny love
Elev |
17 apr, 2015 22:20 |
|
Ester Potter 04
Elev |
17 apr, 2015 22:26 |
|
Borttagen
|
"Jag skulle det skogis, men vad skulle jag ha för roligt i livet då?" svarar jag innan jag vänder mig till flickan med silverhåret
"Kan du berätta vad det första du kommer ihåg är, Kattöga?" frågar jag 17 apr, 2015 22:57 |
|
soony sonny love
Elev |
Efter som ingen verkade bry sig om alven red jag bort till sjön. Bredvid sjön låg en stor snäcka. Jag tog den och red försiktigt till baka. Här sa jag till alven och hon
slog upp ögonen. -Känns det bra? frågade jag sedan. Jag vet att det är lite kort. Om ni klagar på att jag bästämde över någon annan så säger jag bara att det var precis vad Lodjur02 gjorde med mig. ![]()
18 apr, 2015 07:27 |
|
Borttagen
|
Oj, förlåt om du tog illa upp! Bestäm du över mig, jag bryr mig inte.
18 apr, 2015 10:10 |
|
soony sonny love
Elev |
Skrivet av Borttagen: kanske lite men det är lugnt det blev en bra handlingOj, förlåt om du tog illa upp! Bestäm du över mig, jag bryr mig inte. ![]()
18 apr, 2015 12:44 |
|
Borttagen
|
Jag kan säga redan nu att jag inte har något emot ifall man styr min karaktär lite, så länge hon onte blir fruktansvärt OOC
18 apr, 2015 13:17 |
|
Borttagen
|
Jag måste nog hoppa ur, någon annan får ta min plats!
18 apr, 2015 15:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag måste nog hoppa ur, någon annan får ta min plats! Noooo, varför? 19 apr, 2015 17:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen