Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

prs. Giraffklubben

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs. Giraffklubben

1 2 3 ... 6 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av LillaBelle:
Skrivet av Borttagen:
(Ja.)

OzzyStar2 och LillaBelle kommer ni ombord?
ja jag kommer
ok

11 mar, 2015 18:54

LillaBelle
Elev

Avatar


Viktor
Jag gick genom tåget och hittar igen kupé så jag knakar på en kupé och öppnar dörren och frågar.
"får jag sitta här "

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages6.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F33700000%2FFantasy-fantasy-33788540-1280-800.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.catchwallpaper.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F09%2FFantasy-watercolor-animals-wallpapers-by-Apofiss-1920x1080-02.jpg

11 mar, 2015 19:00

Borttagen

Avatar


~John~
-Visst

11 mar, 2015 19:03

Borttagen

Avatar


~Kim~
Jag gick genom tåget i jakt på en tom kupé.

11 mar, 2015 20:40

Borttagen

Avatar


Tåget går tututu

11 mar, 2015 20:42

Borttagen

Avatar


~John~
Nu kör tåget.

11 mar, 2015 20:42

Borttagen

Avatar


Nu är mat vagnen utanför ska jag köpa något åt er

11 mar, 2015 20:43

Borttagen

Avatar


Nej jag har eget

12 mar, 2015 16:48

Borttagen

Avatar


~John~
Jag med.

12 mar, 2015 16:50

Borttagen

Avatar


Tar upp min mat och börjar äta

12 mar, 2015 17:06

1 2 3 ... 6 7 8 9

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs. Giraffklubben

Du får inte svara på den här tråden.