prs. Giraffklubben
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs. Giraffklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LillaBelle: ok ja jag kommer 11 mar, 2015 18:54 |
|
LillaBelle
Elev |
Viktor
Jag gick genom tåget och hittar igen kupé så jag knakar på en kupé och öppnar dörren och frågar. "får jag sitta här "
11 mar, 2015 19:00 |
|
Borttagen
|
~John~
-Visst 11 mar, 2015 19:03 |
|
Borttagen
|
~Kim~
Jag gick genom tåget i jakt på en tom kupé. 11 mar, 2015 20:40 |
|
Borttagen
|
Tåget går tututu
11 mar, 2015 20:42 |
|
Borttagen
|
~John~
Nu kör tåget. 11 mar, 2015 20:42 |
|
Borttagen
|
Nu är mat vagnen utanför ska jag köpa något åt er
11 mar, 2015 20:43 |
|
Borttagen
|
Nej jag har eget
12 mar, 2015 16:48 |
|
Borttagen
|
~John~
Jag med. 12 mar, 2015 16:50 |
|
Borttagen
|
Tar upp min mat och börjar äta
12 mar, 2015 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen