Massmördare och flicka ( Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Massmördare och flicka ( Prs)
|
Borttagen
|
Jag skrek och kände hur middagen var på väg upp.
25 feb, 2015 22:39
|
|
Borttagen
|
Pojken började famla och jag skar av hans underläpp.
((Melody, hoppas att brutaliteten går bra för dig. Just det ja, du ville ju ha det brutalt  ))
25 feb, 2015 22:42
|
|
Borttagen
|
25 feb, 2015 22:44
|
|
Borttagen
|
Sedan tog jag min kniv och stack in i hans kind. Han började skrika och jag slet loss en bit av hans hår.
26 feb, 2015 11:04
|
|
Borttagen
|
Jag gömde ansiktet i händerna för att slippa se på.
26 feb, 2015 11:11
|
|
Borttagen
|
Jag njöt av att se honom plågas när hans ansikte sakta lemlästades av min kniv.
27 feb, 2015 23:29
|
|
Borttagen
|
- Snälla sluta, grät jag.
27 feb, 2015 23:30
|
|
Borttagen
|
-Varför? frågade jag igen.
28 feb, 2015 23:54
|
|
Borttagen
|
- Jag klarar inte av att se dig plåga min familj så, grät jag.
28 feb, 2015 23:54
|
|
Borttagen
|
Jag bestämde mig för att göra slut på honom, och tog därför upp min yxa och klöv hans huvud mitt itu.
1 mar, 2015 09:34
|
Du får inte svara på den här tråden.