Blodigt rollspel :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Blodigt rollspel :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"vi får vara försiktiga" sa jag och släppte henne
25 feb, 2015 21:16 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
25 feb, 2015 21:17 |
|
LillaBelle
Elev |
Min söta lilla hundvalp jag saknar honom så mycket nu är jag en ensam kille ut familj och vänner jag är värdelös
25 feb, 2015 21:22 |
|
Borttagen
|
Jag gick vidare under tystnad. Hela staden låg i ruiner och skrik och gråt hördes i stort sett hela tiden
27 feb, 2015 13:59 |
|
LillaBelle
Elev |
Vad är det med dig sa jag till mig själv och gav mig en örfil det gjorde väldigt ont men jag bryrde mig inte
27 feb, 2015 14:04 |
|
Borttagen
|
(ska det här rollspelet läggas ner eller?)
10 apr, 2015 23:42 |
|
LillaBelle
Elev |
11 apr, 2015 08:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LillaBelle: Skrivet av Borttagen: jag vett inte jag vill inte det (ska det här rollspelet läggas ner eller?) Verkar som det. Så jag lämnar rollet 11 apr, 2015 11:14 |
|
Borttagen
|
Rollet är nerlagt
11 apr, 2015 11:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen