Öppet fantasyrollspel!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet fantasyrollspel!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: nää, jag byter, du har redan skrivit och jag är inte så nöjd med namnet ändå Skrivet av Borttagen: OzzyStar2: våra roller har samma namn, tror du det går bra eller ska jag byta? Om du vill kan jag byta, du gjorde din roll först 8 feb, 2015 18:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: nää, jag byter, du har redan skrivit och jag är inte så nöjd med namnet ändå Skrivet av Borttagen: OzzyStar2: våra roller har samma namn, tror du det går bra eller ska jag byta? Om du vill kan jag byta, du gjorde din roll först Okej 8 feb, 2015 18:04 |
|
Borttagen
|
Alisa:
Jag klädde snabbt på mig och gick ner till köket. Jag kollade på Duncan och himlade med ögonen. - Varför ska ni var så himla barnsliga hela tiden väx upp någon gång, sa jag och suckade. Eric: Jag kollade på Alisa och suckade. - Man ska vara barn så länge man kan man måste inte växa upp så snabbt, sa jag och kollade på henne. 8 feb, 2015 18:23 |
|
rickardOl
Elev |
när jag hade ätit klart gick jag till barnhemmets hemliga förråd. det är det stället där de som jobbar på barnhemmet förvarar alla förbjudna föremål som barnen kommer över. jag hittade förrådet under ett par lösa brädor för ungefär ett år sedan när jag gömde mig för Duncan och hans vänner. där hittade jag en gammal klocka och jag började mixtra med kugghjul för jag kom på att när jag blir väldigt lugn så kan jag stoppa tiden, så om jag fokuserar på klockan och gör så att den kan visa tiden även om jag är i tidsfrysläge så kan jag både hålla mig lugn och veta hur länge jag är i det.
harry vs voldemort. FIGTH!!! 8 feb, 2015 21:05 |
|
Borttagen
|
~Emily~
När jag gick ner till maten satt alla andra redan där. Jag kom alltid sist, jag låg alltid och läste till midnatt. Jag gick och satte mig brevid Gabriel och började äta av gröten som hade kallnat helt 9 feb, 2015 18:00 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
9 feb, 2015 18:05 |
|
rickardOl
Elev |
när jag hade jobbat på klockan i några timmar gick jag till mitt rum och somnade.
harry vs voldemort. FIGTH!!! 2 mar, 2015 17:38 |
|
Borttagen
|
~Emily~
Jag och Gabriel gick tillbaka till våra rum och jag började läsa ur en bok. 2 mar, 2015 17:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen