Melodifestivalen 2015
Forum > Off Topic > Melodifestivalen 2015
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag fick vibbar av Aquas gamla video till barbie girl när jag såg Dolly Styles nummer och den videon gilla jag inte heller.
För er som inte sett videon med aqua 7 feb, 2015 20:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag fick vibbar av Aquas gamla video till barbie girl när jag såg Dolly Styles nummer och den videon gilla jag inte heller. För er som inte sett videon med aqua Hah same 7 feb, 2015 20:40 |
|
Frivolt
Elev |
Jessica Andersson va ju faktiskt bra
Nu är det bara Saade kvar, ska bli spännande o höra han x) 7 feb, 2015 20:43 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
jag kan inte koncentrera mig på Saades låttext för ser framför mig hur Bilbo springer runt med sting på ett slagfält med den låten i bakgrunden..
7 feb, 2015 20:49
Detta inlägg ändrades senast 2015-02- 7 kl. 20:49
|
|
Borttagen
|
Bara jag som fick en fangirlattack när Viktor Krum(e) nämdes?!
7 feb, 2015 20:49 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bara jag som fick en fangirlattack när Viktor Krum(e) nämdes?! haha, hörde också det och trodde att denna deltävlingen var räddad men tyvärr XD
7 feb, 2015 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Borttagen: Bara jag som fick en fangirlattack när Viktor Krum(e) nämdes?! haha, hörde också det och trodde att denna deltävlingen var räddad men tyvärr XD Haha! Och sen kunde jag inte lyssna på när Erik Saade sjöng "Oh sting" utan att börja på galet mycket tankar relaterade till Bilbo 7 feb, 2015 20:53 |
|
Frivolt
Elev |
Okej! Jag hoppas på melodi: 1, 3, 6 och 7
TheFifthMarauder HAHAH XD Alltså herreguuud, så klockrent xD Nu kan jag inte sluta se de bilderna framför mig heller xD xD Så himla kul!!! xD Tänk dig att han springer där och zickzackar runt alla orcher osv? xD 7 feb, 2015 20:53
Detta inlägg ändrades senast 2015-02- 7 kl. 20:55
|
|
Borttagen
|
7 feb, 2015 20:54 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Samma här då typ hihi! Bra val 7 feb, 2015 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen