Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Planering för rollspel (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Planering för rollspel (prs)

1 2 3 ... 6 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag gör inte tråden då jag brukar få göra den när jag rollspelar med folk.

25 jan, 2015 18:07

Borttagen

Avatar


Jag kan göra det men vill veta hur mallen ska se ut och hur ordningsordningen ska se ut?

För jag vill att vi ska skriva i någon form av ordning.

25 jan, 2015 18:09

Borttagen

Avatar


Jag kan vara tvåa i ordningen

25 jan, 2015 18:10

Borttagen

Avatar


Jag kan vara sist i ordningen

25 jan, 2015 18:10

Borttagen

Avatar


okej

Har någon mall förslag ? utseende vill jag iallafall ha längst ner i mallen.

25 jan, 2015 18:11

Borttagen

Avatar


Mallen kan se ut så här

Namn:
Ålder:
Kön:
Gillar:
Gillar ej:
Varelse:
Magi/vapen:
Familj:
Bakgrund:
Övrigt:
Utseende:

25 jan, 2015 18:12

Borttagen

Avatar


Namn:
Ålder:
Kön:
Personlighet:
Intressen:
Familj och bakgrund:
Styrkor:
Svagheter:
Övrigt:

25 jan, 2015 18:13

Borttagen

Avatar


åh .. lägg ihop Melody malfoy & mitt förslag så får vi en bra mall ^^

25 jan, 2015 18:14

Borttagen

Avatar


Sen så tycker jag att styrkor och svagheter ska vara med

Exta karaktärernas mall och tycker att extra karaktärernas mall sätts i spoiler

Namn
ålder
kön
Magi/Vapen
varelse
styrkor
svagheter
utseende

Föresten ska vi skriva i kapitel vis eller vanligt ?

25 jan, 2015 18:14

Borttagen

Avatar


det får ni bestäma

25 jan, 2015 18:16

1 2 3 ... 6 7 8 9

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Planering för rollspel (prs)

Du får inte svara på den här tråden.