Planering för rollspel (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Planering för rollspel (prs)
|
Borttagen
|
jag gör inte tråden då jag brukar få göra den när jag rollspelar med folk.
25 jan, 2015 18:07
|
|
Borttagen
|
Jag kan göra det men vill veta hur mallen ska se ut och hur ordningsordningen ska se ut?
För jag vill att vi ska skriva i någon form av ordning.
25 jan, 2015 18:09
|
|
Borttagen
|
Jag kan vara tvåa i ordningen
25 jan, 2015 18:10
|
|
Borttagen
|
Jag kan vara sist i ordningen
25 jan, 2015 18:10
|
|
Borttagen
|
okej
Har någon mall förslag ? utseende vill jag iallafall ha längst ner i mallen.
25 jan, 2015 18:11
|
|
Borttagen
|
Mallen kan se ut så här
Namn:
Ålder:
Kön:
Gillar:
Gillar ej:
Varelse:
Magi/vapen:
Familj:
Bakgrund:
Övrigt:
Utseende:
25 jan, 2015 18:12
|
|
Borttagen
|
Namn:
Ålder:
Kön:
Personlighet:
Intressen:
Familj och bakgrund:
Styrkor:
Svagheter:
Övrigt:
25 jan, 2015 18:13
|
|
Borttagen
|
åh .. lägg ihop Melody malfoy & mitt förslag så får vi en bra mall ^^
25 jan, 2015 18:14
|
|
Borttagen
|
Sen så tycker jag att styrkor och svagheter ska vara med
Exta karaktärernas mall och tycker att extra karaktärernas mall sätts i spoiler
Namn
ålder
kön
Magi/Vapen
varelse
styrkor
svagheter
utseende
Föresten ska vi skriva i kapitel vis eller vanligt ?
25 jan, 2015 18:14
|
|
Borttagen
|
25 jan, 2015 18:16
|
Du får inte svara på den här tråden.