Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hungerspelen (Öppet rollspel)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen (Öppet rollspel)

1 2 3 ... 6 7 8 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
H@nna Javisst!


Okej

23 jan, 2015 20:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
H@nna Javisst!


Okej

23 jan, 2015 21:01

Fellrendión
Elev

Avatar


Går det bra om jag tar 3:ans kvinnliga? För mig spelar det ingen roll men jag skulle helst vela vara någon från distrikt 1 också om jag får. ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

23 jan, 2015 23:40

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Går det bra om jag tar 3:ans kvinnliga? För mig spelar det ingen roll men jag skulle helst vela vara någon från distrikt 1 också om jag får. ^^


För mig går det bra! ^^

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

23 jan, 2015 23:54

Fellrendión
Elev

Avatar


Jag har lagt till två karaktärer i första inlägg.
En flicka från distrikt 9 och en pojke från distrikt 6 ifall det var okej. :'D


EDIT: Vänta nej... jag har räknat fel... det är bara 8 karaktärer kvar och det ska räcka till tre personer. Vad ska vi göra? D:
Förlåt! Jag sa aldrig att jag var bra på matte.
OzzyStar2
Helena Raven
Vildvittra
Ska två av er ha tre och en två eller vad?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

25 jan, 2015 01:06

Borttagen

Avatar


Jag skulle ha 2 karaktärer en från distrik 5 tror jag det var och flicka i disktrikt 12

25 jan, 2015 19:07

Fellrendión
Elev

Avatar


Helena Raven: Då kan ju du ha två karaktärer så kan OzzyStar2 och Dragon Fantasy ha tre?
Förlåt om du tycker att jag är elak mot dig. Det känns som att jag utesluter dig hela tiden.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

25 jan, 2015 19:09

Borttagen

Avatar


Jag kan ha två karaktärer om ingen annan vill det.

25 jan, 2015 19:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Helena Raven: Då kan ju du ha två karaktärer så kan OzzyStar2 och Dragon Fantasy ha tre?
Förlåt om du tycker att jag är elak mot dig. Det känns som att jag utesluter dig hela tiden.


Det är lungt vill inte ha mer än 2 karaktärer i det här rollspelet

25 jan, 2015 19:14

Fellrendión
Elev

Avatar


Okej... nu insåg jag precis att jag har redan strukit Helena Ravens karaktärer som upptagna så hennes karaktärer är redan bestämda men då betyder det ändå att då kan OzzyStar2 och Vildvittra i alla fall ha fyra karaktärer (fast Helena Raven har bara två ändå isf?) då.

EDIT: Men då är allt bra ändå så?
Åh, vad jag längtar tills vi kommit igång! Jag har redan förberett mitt första inlägg. ^_^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

25 jan, 2015 19:16

1 2 3 ... 6 7 8 ... 13 14 15

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen (Öppet rollspel)

Du får inte svara på den här tråden.