Rasmus Potter och Hermone PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rasmus Potter och Hermone PRS
|
Borttagen
|
Jag tittade efter honom. sedan gick jag till den stora mannen.
25 dec, 2014 20:22
|
|
Borttagen
|
Några va mina vänner hoppade på vagnen och vagnen åkte mot skolan.
25 dec, 2014 20:34
|
|
Borttagen
|
(Var inte dina vänner döda?)
Den stora mannen ledde oss till båtar och vi hoppade i.
25 dec, 2014 20:40
|
|
Borttagen
|
(just det ^_^)
jag satt själv på en vagn och vagnen åkte mot skolan.
25 dec, 2014 20:53
|
|
Borttagen
|
Vi färdades sakta över vattnet.
25 dec, 2014 20:55
|
|
Borttagen
|
jag kom fram till skolan och jag gick in i stora salen.
25 dec, 2014 20:56
|
|
Borttagen
|
Vi kom till en underjordisk hamn och alla gick av.
Sedan gick vi upp för en stentrappa.
25 dec, 2014 20:59
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig vid gryffindors bord.
25 dec, 2014 21:00
|
|
Borttagen
|
Vi kom till ett litet rum.
en kvinna kom in och höll ett kort tal.
"jag säger till när ni kan komma in så ska ni bli sorterade"
25 dec, 2014 21:02
|
|
Borttagen
|
Jag väntar på att min lillasyster ska komma ijn.
25 dec, 2014 21:02
|
Du får inte svara på den här tråden.