Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ser på honom.
"Jag känner typ hellre att jag är med dig" 18 nov, 2014 16:49 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 16:50 |
|
Borttagen
|
"och resten av killarna, såklart"
18 nov, 2014 16:51 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 16:52 |
|
Borttagen
|
"Ariana ska på turné om några dagar, vi får se till att träffas mer då" ler jag.
18 nov, 2014 16:54 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 16:54 |
|
Borttagen
|
Jag ger honom en plötslig kram.
"Jag har saknat dig" 18 nov, 2014 16:56 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 16:57 |
|
Borttagen
|
Jag måste göra slut med henne ... Annars kommer det fortsätta såhär, att jag aldrig för träffa Niall och de andra.
18 nov, 2014 16:59 |
|
Beben
Elev |
Det är så skönt att bara kunna krama honom, utan att något blir fel... Tills jag märker hur jag börjar bli större, och hur det börjar dunka efter Harry. Hoppas att han inte märker något...
18 nov, 2014 17:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen