Premiären, Leicester Square, 7 juli
Forum > Harry Potter > Premiären, Leicester Square, 7 juli
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ska se den med mina kompisar Lovequidditch, Citronisglassen, GinnyOlivia och möjligtvis kan Dracos Tvillingsyster och Luna-lover hänga på. Vi ska se filmen den 13 juli, någonstans i Stockholm.
Citronisglassen och GinnyOlivia kommer hem från Mallorca sent den 12 så, ja, lite för sent. Jag tror dessutom att vi kommer vara på kollo under den 7... Supergrattis till er som får chans att se HPDH2 den 7, jag är såååå avis! Haha, jag tror att tar en mugglispaus från den 7-12 för att inte dö av längtan. 3 jun, 2011 09:12 |
|
Black
Elev |
3 jun, 2011 10:59 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska se den med mina kompisar Lovequidditch, Citronisglassen, GinnyOlivia och möjligtvis kan Dracos Tvillingsyster och Luna-lover hänga på. Vi ska se filmen den 13 juli, någonstans i Stockholm. Citronisglassen och GinnyOlivia kommer hem från Mallorca sent den 12 så, ja, lite för sent. Jag tror dessutom att vi kommer vara på kollo under den 7... Supergrattis till er som får chans att se HPDH2 den 7, jag är såååå avis! Haha, jag tror att tar en mugglispaus från den 7-12 för att inte dö av längtan. Åh... men ja, alltså, vi kommer inte se DH2 där? Det vi snackar om är galapremiären, alltså röda mattan, vi kommer inte se filmen - utan skådespelarna!
3 jun, 2011 11:50 |
|
accioron
Elev |
Haha, precis. Hade varit helt otroligt att få se den den sjunde, men ja, vi får vänta precis som alla andra! :>
3 jun, 2011 18:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Borttagen: Jag ska se den med mina kompisar Lovequidditch, Citronisglassen, GinnyOlivia och möjligtvis kan Dracos Tvillingsyster och Luna-lover hänga på. Vi ska se filmen den 13 juli, någonstans i Stockholm. Citronisglassen och GinnyOlivia kommer hem från Mallorca sent den 12 så, ja, lite för sent. Jag tror dessutom att vi kommer vara på kollo under den 7... Supergrattis till er som får chans att se HPDH2 den 7, jag är såååå avis! Haha, jag tror att tar en mugglispaus från den 7-12 för att inte dö av längtan. Åh... men ja, alltså, vi kommer inte se DH2 där? Det vi snackar om är galapremiären, alltså röda mattan, vi kommer inte se filmen - utan skådespelarna! Just ja, hehe, tänkte lite fel. Jag fick för mig att man även fick se filmen då. x) Aja, superlyllos ändå! ^^ 3 jun, 2011 20:58 |
|
accioron
Elev |
Om exakt en månad åker jag till England. Oh my god.
5 jun, 2011 17:46 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: Om exakt en månad åker jag till England. Oh my god. Igår vad det om en exakt månad jag åker till England. Oh my fucking god.
5 jun, 2011 18:16 |
|
accioron
Elev |
Om en månad vid den här tiden... omg hjärtat kommer sitta i halsgropen
7 jun, 2011 18:48 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: Om en månad vid den här tiden... omg hjärtat kommer sitta i halsgropen Alltså dör fattar inte, fattar ni?
7 jun, 2011 20:20 |
|
accioron
Elev |
Alltså det är så overkligt. Vi kanske står och kollar på J.K Rowling vid den här tiden... ALLTSÅ åh är så lyckligt lottad
7 jun, 2011 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen