The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]
|
Borttagen
|
Omar såg på mig.
"Du vet att det inte var ditt fel."
"Jag vet. Men han höll fast, man kunde verkligen inte komma loss. Sedan kom Kajsa, du vet min bästis, och skrek 'vad håller du på med Jessica!! Du är fan ihop med Omar!!' Och killen släppte och jag sprang iväg."
1 aug, 2014 08:42
|
|
Borttagen
|
Jag somnade i Ogges famn.
1 aug, 2014 09:14
|
|
Borttagen
|
"Jag älskar dig fortfarande", sa Omar och kramade om mig. "Det var inte ditt fel, men du borde hålla dig borta nu."
"Absolut", sa jag och kysste honom. Efter ett tag kom jag på en sak.
"Hela klassen tycker dessutom att jag är korkad nu..."
1 aug, 2014 09:17
|
|
Borttagen
|
Jag sov lugnt i Ogges famn.
1 aug, 2014 09:18
|
|
Borttagen
|
"Jag hatar dig inte", sa Omar. Jag nickade.
"Dessutom så spred Kajsa att jag var ihop med dig. Det var ju hemlighetsstämplat. Halva tjejerna i klassen är Foooers."
Omar var tyst ett tag.
"Skit i dem. De är korkade som inte gillar dig. För vem gör inte det?"
"Kajsa." mumlade jag.
1 aug, 2014 09:24
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade och såg att Ogge var borta.
- Lukas, ropade jag.
Lukas kom in i mitt rum.
- Ja sis? Frågade Lukas.
- Vart är Ogge? Frågade jag.
Lukas drog handen genom sitt blonda hår och kollade besvärat på mig.
- Jo vi sa till Ogge att ni behövde ta en paus nu med det som har hänt med Marcus, sa Lukas.
Jag stirrade på honom.
- Så det är slut mellan mig och Ogge? Frågade jag.
- Bara en lite stund, sa Lukas.
Jag flög upp ut sängen.
- Jag hatar dig, skrek jag och började slå honom.
1 aug, 2014 09:27
|
|
Borttagen
|
"Jag måste gå", sa Omar. "Vi måste träna."
"Puss."
1 aug, 2014 09:29
|
|
Borttagen
|
Jag låg i sängen och grät.
1 aug, 2014 09:29
|
|
Borttagen
|
Jag hade ingenting att göra så jag ringde Julia. Hon var den enda "vän" jag hade kvar.
1 aug, 2014 09:31
|
|
Borttagen
|
Jag svarade.
- Hej Jess, snyftade jag.
1 aug, 2014 09:32
|
Du får inte svara på den här tråden.