Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Meer! och tack för att du skrev
17 maj, 2011 15:27 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är inte det lite spamm? Att skriva xD? Jag vet inte men det tycker jag inte... 17 maj, 2011 17:07 |
|
Lily_Evans
Elev |
Superb kap som vanligt!! Meeeeeeeeeeeeeeeeeer!!
Jag är ett horokruxfolk. 17 maj, 2011 17:36 |
|
Salazar1
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Det är spamm att bara t ex. smileys! Men nu vet du! Jättebra kapitel btw!Skrivet av Borttagen: Är inte det lite spamm? Att skriva xD? Jag vet inte men det tycker jag inte... Slytherin Pride 17 maj, 2011 19:19 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Salazar1: Skrivet av Minidjuret: Det är spamm att bara t ex. smileys! Men nu vet du! Jättebra kapitel btw! Skrivet av Borttagen: Är inte det lite spamm? Att skriva xD? Jag vet inte men det tycker jag inte... Aha ok. Tack 17 maj, 2011 19:30 |
|
Salazar1
Elev |
Ingen orsak! Du är väl retså ny? Man vet ju inte allt här i värden!
Slytherin Pride 17 maj, 2011 19:35 |
|
Minidjuret
Elev |
Blev medlem för typ hmm, två- två och en halv vecka sedan tror jag
17 maj, 2011 19:44 |
|
Salazar1
Elev |
Ja, jag blev medlem i Januari-Februari så jag har lärt mig en del!
Slytherin Pride 17 maj, 2011 19:47 |
|
Minidjuret
Elev |
Haha japps
17 maj, 2011 20:24 |
|
Borttagen
|
Mera!
18 maj, 2011 13:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen