Prs med Clara Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Clara Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clara Malfoy
Elev |
8 jun, 2014 09:33 |
|
Lele
Elev |
Jag vaknade nästa morgon och gick till frukosten. Jag började äta. Efter en stund kom en lärare och delade ut scheman. Första lektionen var med Slytherin
Mama, kudos for saying that. For spilling.
8 jun, 2014 09:34 |
|
Clara Malfoy
Elev |
Jag gäspade och gick ner till matsalen. Där höll lärarna på med schemat. Jag tog ett och våran första lektion skulle vi ha med Hufflepuff.
8 jun, 2014 09:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen