(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
--Hon heter Ar...Ariel, sa jag tyst
2 jun, 2014 19:55
|
|
Borttagen
|
- Ariel, sjöjungfrun!, skrattade jag.
2 jun, 2014 19:56
|
|
Borttagen
|
-Haha nej, en tjej.., sa jag
2 jun, 2014 19:59
|
|
Borttagen
|
- Hur är hon då?, frågade jag och log mot Oscar.
2 jun, 2014 20:01
|
|
Borttagen
|
-Haha försök inte! Du ska säga vad din Snygging heter först!, sa jag
2 jun, 2014 20:06
|
|
Borttagen
|
- Han heter Oscar... Sade jag tyst
-Men det är inte du!, skyndade jag mig för att säga, fast det var en lögn.
2 jun, 2014 20:07
|
|
Borttagen
|
-Haha jag fattar! Det finns ju typ 5000 till som heter Oscar, sa jag.
Jag såg på henne.
2 jun, 2014 20:08
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och rodnade lite.
- Men nu, berätta om henne då, sade jag och log retsamt mot Oscar.
2 jun, 2014 20:10
|
|
Borttagen
|
-Eg.. Hon är snäll, sa jag.
2 jun, 2014 20:14
|
|
Borttagen
|
Jag höjde på ena ögpnbrynet.
- Okej, sade jag.
2 jun, 2014 20:15
|
Du får inte svara på den här tråden.