Öppet rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
27 maj, 2014 20:55 |
|
Borttagen
|
Jag földe med Draco till hans kupe för våra föräldrar umgås så jag och Draco är kompisar.
Jag ser Pansy och den där killen Sammy sitta och fnittra. Jag suckar. 27 maj, 2014 20:56 |
|
Borttagen
|
Jag klev på tåget och såg mig blygt omkring. Jag hittade en tom kupé och satte mig där.
27 maj, 2014 20:56 |
|
Clara Malfoy
Elev |
Jag anfaller Zabini och han ropar till. Jag viker mig dubbel av skratt och skiter i att några prefekter rynkar på näsan.
27 maj, 2014 20:57 |
|
Lele
Elev |
Jag hittade en kupé där det bara satt en person. Får jag sitta här? frågar jag och väntar på det svar jag nästan alltid får, nej.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
27 maj, 2014 20:58 |
|
Borttagen
|
Jag såg ut genom fönstret och suckade.
27 maj, 2014 20:58
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-27 kl. 20:58
|
|
Borttagen
|
Jag sätter mig ner och kollar på Draco.
Jag ser hur Sammy kollar på mig. 27 maj, 2014 20:58 |
|
Clara Malfoy
Elev |
27 maj, 2014 20:58 |
|
Lele
Elev |
27 maj, 2014 20:59 |
|
Borttagen
|
- Hej, sa jag argt.
Jag kollar på Draco. 27 maj, 2014 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen