PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice Weasley
Elev |
Rue:
Jag är väldigt spänd på vilket elevhem jag ska hamna i..." Jag blir avbruten av " Någonting från vangnen! någon ting från vangne!" Hon går in i våran kupé " Vill ni ha någonting sötnosar?" Frågar hon
19 maj, 2014 21:41 |
|
Borttagen
|
"Jag kan ta en påse med Bertie Botts" säger jag enkelt. "Å, och en ask med chokladgrodor tack." lägger jag till sedan.
Jag betalar och Rue börjar beställa. 20 maj, 2014 18:00 |
|
Alice Weasley
Elev |
Rue:
" Vill du ha något?" Säger hon med en mild röst " Öhm nej tack jag har med mig..." Säger jag lite genant och håller upp en påse med torra mjöliga mackor och ler lite snett.
20 maj, 2014 19:41 |
|
Borttagen
|
Jag tittar sorgset på Rue och ler mot henne när vagnen försvinner.
"Vill du ha av mig?" frågar jag milt. 20 maj, 2014 19:42 |
|
Alice Weasley
Elev |
20 maj, 2014 19:44 |
|
Borttagen
|
"Jag behöver inte allt" säger jag och ler.
Jag ger henne några bönor och tre chokladgrodor och hon kastar sig på dem. 20 maj, 2014 19:50 |
|
Alice Weasley
Elev |
Rue:
" Tack!!!!" Säger jag och öppnar med ivriga fingrar en chokladgroda. " Ohhhh jag fick Helga Hufflepuff Jag hade ingen sån...!!!!!" Säger jag och håller upp kortet hon vinkar glatt och sen går hon iväg. Jag börjar äta lite på min chokladgroda den är jätte god. " Tack igen!" Säger jag och ler stort
20 maj, 2014 20:03 |
|
Borttagen
|
"Ingen orsak" svarar jag och öppnar en chokladgroda.
Jag stirrar på kortet jag fick. Grodan smiterv iväg, men jag bryr mig inte. Jag har fått Dumbledore! "Rue!" säger jag glatt. "Titta!" 20 maj, 2014 20:05 |
|
Alice Weasley
Elev |
Rue:
" Ojjj!" Säger jag imponerat " Dumbledore! Vilken ovanlig!!!" Då kommer tre stöddiga killar in i kupén " har inte du Dumbledor!!!" Säger en blond med backslick " Åhhhh vilken förlorare!!!!" Säger han " Fattig lapp!!!" Fortsätter han riktat mot mig
20 maj, 2014 20:10 |
|
Borttagen
|
"Låt Rue vara!" skriker jag nästan mot pojken.
20 maj, 2014 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen